Hallo, Ik heb 4 maanden borstvoeding gegeven. Helaas moeten gaan afbouwen omdat ik aan de medicatie moest. Rustig afgebouwd, 1 voeding per keer, afgelopen zaterdagochtend de laatste voeding gegeven, ik dacht dat dit kon omdat ik de dagen ervoor helemaal geen stuwing heb gehad en mijn borsten in de ochtend helemaal niet vol aanvoelden. zaterdag ook meteen met de medicijnen begonnen, maar nu heb ik ontzettende stuwing aan een borst! even laten leegdrinken is geen optie omdat de medicijnen nu al in mijn bloed zitten! een kolf lijkt me zonde van het geld, want dan zou ik die alleen gebruiken om de stuwing af te kolven om de melk vervolgens weg te gooien heb je een tip voor me om hiervan af te komen? alvast bedankt! Liefs.
Misschien is dit bericht als mosterd na de maaltijd en heb je het intussen al opgelost. Misschien kun je met je hand even de stuwing afkolven. Onder een warme douche gaan staan en dan masserend kolven is misschien de beste manier. Als het pijnlijk blijft kun je het beste nog even ergens een kolfapparaat zien te lenen. Een borstontsteking op de valreep is geen lolletje. succes Linda