Hi, Ik zit momenteel in mijn 7e week en heb sinds een paar dagen last van bloedingen. Het begon vrijdag op zaterdag toen ik gemeenschap met mijn man had gehad en sindsdien verloor ik elke avond donkerrood (bijna zwart) bloed. Overdag nergens last van ... heel raar. Vanaf gister (dinsdag) de hele dag bloedverlies maar niet zo als bij een menstruatie. Vanaf vanochtend werd dit helder rood. Ik heb de verloskundige gebeld en ik kan morgen al voor een echo komen en dat vind ik wel fijn want dan weet ik tenminste zeker of ik een miskraam heb of niet. Tot die tijd blijf ik hopen op een wonder! Zijn er meer vrouwen die weleens bloedverlies op deze manier hebben ervaren en dit geen reden was tot paniek?
Hi Shanae Kan een bloedvaatje zijn die gesprongen is door de gemeenschap met je man. Gelukkig kan je morgen al voor een echo, dan heb je definitieve zekerheid, ik duim voor je! groetjes flyke
Hoi Shanae, Bah, wat een onzekerheid: al dat bloedverlies. Ik hoop maar voor je dat er niets aan de hand is. Volgens mij zijn er een paar vrouwen die net als jij bloedverlies hebben gehad (volgens mij bijv. Kathy), maar waar het toch goed blijkt te zijn. Ik duim heel erg voor je. Veel succes morgen! Marla
Succes vandaag! Heb ongeveer hetzelfde en ook vandaag een echo (vaginaal, want buikecho leverde geen zekerheid). Sterkte en zal voor je duimen!
Nou dames, ten eerste heel erg bedankt voor jullie reacties! Dat waardeer ik enorm en dat doet erg goed om te ervaren dat er vrouwen zo met je meeleven. De vaginale echo wees uit op een lege baarmoeder... wat dus best schrikken was ondanks je er rekening mee gehouden hebt. Het nare wat er bij kwam is dat ik in verhouding toch weinig bloed verloren heb volgens de verloskundige en de baarmoeder er goed schoon uit zag :-s . Tja wat moet ik hiermee dacht ik... Ik moest naar het ziekenhuis om bloed te prikken zodat ze het HCG hormoon konden meten want het zou kunnen dat ik een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb . Vandaag mag ik weer prikken en als dit gedaald is dan zit het goed en heb ik waarschijnlijk toch een miskraam gehad waarvan het vruchtje allang niet meer groeide. Dus toch nog even afwachten helaas. Nou Juud, ik hoop dat jij meer geluk hebt dan ik ! We leven met je mee
Dat is kl*te zeg om dit lezen, ik hoop dat 2007 een beter jaar zal zijn voor je, en dat je snel weer zwanger mag zijn. Sterkte
He bah meid, wat een enorme teleurstelling is dit. Ondanks dat je er rekening mee houdt kan dit zoooooooooo onwijs tegenvallen. Hou je haaks. Neem met oud en nieuw een flinke slok champagne (doe ik het ook) en laten we toasten dat 2007 ons jaar gaat worden. Liefs Abbigail