Ik blijf bijna nooit liggen, en ga altijd naar het toilet erna. Soms eens 3 minuten of zo, meer ook niet. Vorige keer ook snel zwanger.
Zaterdag blijven liggen niks kwijt geraakt, vanmorgen blijven liggen alles kwijt geraakt.. Ik blijf zo'n 10 á 15 min liggen.
Ja meestal blijf ik wel even liggen. Maar dat doe ik altijd al, gewoon nog even lekker knuffelen en wat kletsen. Wel let ik nu wat meer op mijn houding, dat ik mijn bekken wat kantel. Baat het niet dan schaadt het niet
Ik blijf meestal ook even liggen, gewoon voor het idee. Ik heb ook gelezen dat het helpend is voor de vrouw om klaar te komen, je spieren stuwen de zaadjes dan ook meer omhoog... Fabeltje of zit er kern van waarheid in?? Ik geloof er wel in.
hier probeerde ik wel even te blijven liggen na de daad. in het begin heb ik ook met een kussen onder mijn kont gelegen, vriendje lief gaf deze zelf aan..lief he?!! maar deze ronde (waar het dus raak was) heb ik geen kussen onder mijn kont gehad of ben ik extra lang blijven liggen.
Gefeliciteerd met je zwangerschap Naomi86 Het is ook denk ik voor het idee en omdat er gezegd wordt dat het schijnt te helpen. Al loopt er een deel weer uit er blijven nog genoeg zaadjes over die wel naar binnen gaan. Wat het klaarkomen na manlief betreft denk ik ook wel dat daar waarheid in zit, maar er zijn ook genoeg vrouwen die zwanger geworden zijn zonder klaar komen na de man.
Wij "klussen" over het algemeen voor het slapen gaan, dus blijf gewoon in bed liggen. Zijn overigens net gestopt met de pil, 2 weken geleden. Hiervoor ging ik altijd wel gelijk naar de wc, nu maar niet want je weet het nooit hahaha!
Blijf wel altijd liggen, maar meer omdat ik dan meteen in slaap val Nooit met een kussen onder mn kont gelegen en 2x in een half jaar zwanger geraakt.. Dat van dat klaarkomen heb ik ook gehoord idd dat dat helpt!
maakt helemaal niks uit, je kunt na de seks gewoon gaan plassen, de zwemmertjes worden gelanceerd richting je bm. Niet geen plassen kan zelfs voor blaasontsteking zorgen! Wij bleven meestal ook liggen hoor. Een minuutje of tien.. dan zelf nog even snel klaar komen.. en dan plassen... Kussen onder je kont is ook onzin