Blijven liggen met de bips omhoog na het vrijen??

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door WendymvSenna, 25 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. me83

me83 Niet meer actief

zozo sportief hoor!!! ik krijg er al een beeld bij ahahhah.. als je zo fanatiek bent zou ik wel vragen aan manlief of die ondertussen je benen masseert hoor! (gewoon zeggen dat het erbij hoort:p)

2. engeltje23

engeltje23 VIP lid

14 aug 2011
    9.348
    0
    0
    Ik blijf nu ook steeds 10 minuutjes liggen, maar ga daarna wel plassen , want ben ook heel gevoelig voor blaasontstekingen. Sinds ik dit doe heb ik eigenlijk geen blaasontsteking meer gehad ook :D

3. shivra

shivra Actief lid

23 aug 2011
    308
    0
    0
    Hoeksche Waard
    Als ik al blijf liggen, wat meestal niet lukt omdat ik moet plassen, is het omdat ik dan moet bijkomen van de vrijpartij en dan ga ik echt niet met mijn benen in de lucht liggen. Dan ben ik blij dat ik ze kan ontspannen :D

4. jetje86

jetje86 Actief lid

3 jul 2011
    454
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja goede tip. Meestal gaat m'n man al slapen terwijl ik t late nieuws door m'n benen heen kijk. Haha, t is vreselijk, ik weet t. M'n man heb ik ook weten te overtuigen dat t moet, dus die kijkt er echt niet meer van op.

5. Nogevengeduld

Nogevengeduld Bekend lid

24 feb 2011
    643
    41
    28
    Wij hebben elektrisch verstelbare bedbodems dus zet ik meestal het voeteneind gedeelte omhoog. Ik zet daar mijn voeten op zodat ik mijn bekken kantel en blijf dan zo'n 15 minuten liggen. Als ik daarna moet plassen dan ga ik, hoef ik niet dan ga ik slapen. Met een volledig horizontale bedbodem uiteraard :)

6. giebel

giebel Fanatiek lid

26 aug 2011
    2.566
    601
    113
    Nou ik heb thuis altijd een kussen onder m'n billen gedaan en zelfs een paar keer een kwartier lang de benen de lucht in... zonder resultaat... het moment dat ik zwanger raakte lag ik op een luchtbed;) dus veel ongemakkelijker dan thuis en toen was het raak!

7. pauline85

pauline85 Lid

23 aug 2011
    9
    0
    0
    Ja ik weet ook niet wat goed is of niet:(
    Dus is het niet slim om te doen of niet? want tja alle beetje kunnen helpen denk ik dan maar !

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

daar kan je idd blaasontsteking van krijgen! Ik had meerdere keren blaasontsteking en wist echt niet waar het van kwam.Tot de dokter zei:Na de sex eerst naar de wc om te plassen,maar als je zwanger wilt worden vind ik data toch moeilijk,want wij vrijen ook altijd voor het slapen gaan en vallen daarna in slaap.Ik denk ook dat het te maken heeft met je weerstand op dat moment,want vroeger had ik veel blaasontsteking en nu totaal niet meer(gelukkig!)

9. Moon77

Moon77 Fanatiek lid

8 okt 2010
    2.446
    2
    38
    Ik heb wel altijd zo´n 10 à 15 min met de billen omhoog gelegen (met kussen of gewoon bekken omhoog duwen) en na die tijd echt meteen gaan plassen. Wat eruit loopt is niet erg, want er blijft genoeg achter voor een eventuele bevruchting. Wat wel belangrijk is is te gaan plassen, want wij vrouwen lopen door de seks heel snel een blaasontsteking op.
    Succes :).

10. Yuppie

Yuppie Lid

26 jul 2011
    47
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha, wat geweldig. Dat lijkt me echt een prachtig beeld :)

11. molly27

molly27 Fanatiek lid

1 jul 2011
    1.673
    0
    0
    Ik blijf tien minuten liggen en ga dan plassen. Heb dit in het begin niet gedaan en had gelijk een blaasontsteking. Dus 10 min liggen en dan de bacterien en het "extra" er uit plassen.

Deel Deze Pagina