Blijven liggen na gemeenschap

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Dilekje, 18 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Leuk om te lezen deze. :p
    Ik doe het niet. Moet ook naar de wc en we hebben toch al een hummeltje rond lopen :)

2. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik blijf ook altijd netjes nog even liggen, helaas nog zonder resultaat.

3. Dilekje

Dilekje Lid

18 jul 2011
    56
    0
    0
    studente
    alblasserdam
    Leuk dat iedereen het ook zo braaf doet 😁! Het ziet er vrij grappig uit haha

4. SJ86

SJ86 Fanatiek lid

19 feb 2015
    2.068
    39
    48
    Ik blijf wel liggen, maar niet met mijn benen en billen omhoog

5. Aleeyah

Aleeyah Fanatiek lid

23 jul 2015
    1.312
    0
    36
    Ik blijf ook altijd minimaal 20 min. liggen erna!
    Volgens mij helpt het wel enigszins.

6. deezz

deezz Actief lid

30 nov 2014
    220
    1
    16
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik ben ook blijven liggen.. Resultaat zie banner ;)

7. Olicha

Olicha Niet meer actief

Ik geloofde er ook in. Zo erg dat ik dacht dat het ook als een soort anti conceptie kom gebruiken: ik ging direct zitten na gemeenschap (1 keer gedaan dus) Ik dacht, alles loopt er wel uit en weinig kans dat ik zwanger word ( op dat moment).. Zie mijn banner..

Ik denk nu, dat er altijd wel wat/ genoeg in blijft .. Ondanks dat je niet blijft liggen. Wellicht blijft er wel net wat meer, dat het de kansen bevorderd?

8. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik deed het soms, behalve deze ronde en zie banner 😊

9. Dilekje

Dilekje Lid

18 jul 2011
    56
    0
    0
    studente
    alblasserdam
    Ook goed om te lezen dat er genoeg zijn bij wie het zonder liggen gelukt is!

10. yasmine04

yasmine04 Fanatiek lid

17 nov 2010
    3.050
    304
    83
    Tbm
    Zuid holland
    Hier ook schuldig .. normaal ging ik na 5 minuten wel weer plassen oid maar deze x braaf blijven liggen .. over 2 weken zullen we het weten ;)

11. Madelie

Madelie VIP lid

14 jun 2014
    11.473
    8.734
    113
    Deze info is helaas niet correct :)
    Als je direct opstaat wil het niet zo zijn dat je niet zwanger kunt raken. Inderdaad genoeg vrouwen die dan zwanger worden. Een deel van het sperma blijft echt wel binnen.
    Maar wanneer je direct opstaat en een hele plens sperma verlaat direct het lichaam dan zitten daar ook duizenden zaadjes bij die voor een bevruchting hadden kunnen zorgen.

Het is niet voor niets dat dames die IUI behandeling ondergaan even moeten blijven liggen.

Ik insemineer en blijf ook altijd even liggen. Zonde toch als ook goede zaadcellen het lichaam verlaten als dat niet hoeft.

12. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ik ben zwanger geworden terwijl ik meteen ben gaan staan, een stuk ben gaan lopen en ging plassen. (op vakantie raak) Dus t kan allebei. Maar waarom niet gewoon even blijven liggen als je de kans hebt. Suuces

13. meisje1977

meisje1977 VIP lid

1 mrt 2013
    8.108
    472
    83
    ik heb het in Januari voor het eerst gedaan. En zwanger. Of het heeft geholpen weet ik niet maar baad het niet.........

14. Kelsey

Kelsey Bekend lid

29 sep 2011
    562
    292
    63
    ik ben er deze ronde ook mee begonnen. Het zag er niet uit volgens mij en het voelde ook een beetje raar haha maar we zullen zien of het heeft geholpen:D grappig om te horen dat heel veel meiden dit dus doen.

15. Elisek

Elisek Lid

31 dec 2014
    72
    0
    6
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Ik heb het ook gedaan. En ook zwanger geworden en ik denk wel dat je door te blijven liggen de kans groter is op een zwangerschap.

16. woef78

woef78 Fanatiek lid

15 jan 2013
    1.170
    0
    0
    Klaarkomen na de man schijnt ook te helpen :D

17. Chiaraa

Chiaraa Fanatiek lid

27 apr 2008
    1.561
    1
    0
    #37 Chiaraa, 19 aug 2015
    Laatst bewerkt: 19 aug 2015
    Na een iui poging moest ik ook altijd 10 á 15 minuten blijven liggen. Kan geen kwaad toch :)

18. LadyLien

LadyLien Niet meer actief

Das net hetzelfde als het 'ideale standje' om zwanger te geraken: de missionaris. Nu mijn man heeft rugklachten, dus dat is een standje die we echt nooit doen, meestal zit ik gewoon bovenop. Tegen dat ik dan terug plat op m'n rug lig, is er al veel verloren en heeft blijven liggen toch geen zin meer. Toch zwanger geraakt :)!

19. Soullady

Soullady Bekend lid

7 mei 2015
    509
    69
    28
    NULL
    NULL
    Even blijven liggen en kussen onder je kont. Wij deden eerste maanden niet. Toen wel, meteen zwanger helaas miskraam. Deze maand op vakantie geen kussen wel blijven liggen weer zwanger. En niet meteen plassen.
    Misschien allemaal fabels maar bij ons werkte het.

20. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hier heeft het ook gewerkt! Even blijven liggen en idd klaarkomen na de man, door de stuwing van het klaarkomen krijgen een heleboel zaadjes een "duwtje" in de goede richting, hoe meer zaadjes bij het eitje komen hoe groter de kans dat deze bevrucht word! De eerste x ronde 1 zwanger (helaas ma) de 2de keer ronde 2 zwanger. Als je het mij dus vraagt werkt het echt!

Deel Deze Pagina