Vruchtbaar voor je "berekende" eisprong

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Manou4444, 19 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manou4444

Manou4444 Nieuw lid

19 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,

Ik ben pas net bij dit forum aangesloten dus ik ben nog wat bezig hoe het werkt. Ik hoop jullie mij kunnen helpen.

Mijn vraag of jullie ervaring hebben met toch een eerdere eisprong? Bijvoorbeeld in de eerste week na je menstruatie? Ik ben vanaf zaterdag (nu vier dagen) misselijk, bij bepaalde etenswaren kan ik wel kokhalzen...en moet pas over ongeveer twee weken ongesteld worden. Kun je zo snel/vroeg klachten krijgen? Het is geen griepje want voel mij voor de rest prima.
    Ik heb afgelopen maanden twee miskramen gehad (een van 11 weken en 1 van 5 weken). Ik durf eigenlijk niet te hopen dat ik nu alweer zwanger zou zijn. En het is veel te vroeg om te testen.

Ik ben benieuwd naar jullie reacties!

2. jongemama1

jongemama1 Niet meer actief

Sorry ik durf echt niet te zeggen want kan je alleen pas als het is ingenesteld voelen.. Bij sommige vrouwen voelden ze zich na het bevruchting wel dingen aan... Succes xx

3. Manou4444

Manou4444 Nieuw lid

19 aug 2015
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    dank je!

4. Tallies

Tallies Fanatiek lid

30 jun 2015
    1.050
    19
    38
    Vrouw
    Directie secretaresse
    Zwangerschapskwaaltje kunnen pas optreden zodra het vruchtje is ingenesteld (innesteling vindt plaats 6-12 dagen na de eisprong). Jij geeft aan over 2 weken ongesteld te moeten worden, het lijkt mij dan heel stug dat het een zwangerschapssymptoom is, maar je weet het maar nooit!

Misschien is het een idee om ovulatietesten te gaan gebruiken?

Succes iig Liefs

5. Deedee1

Deedee1 Bekend lid

2 mrt 2015
    877
    1
    0
    Wat bedoel je met "berekende eisprong" ?
    Hoe heb je die berekend?

Ik had mijn eisprong meestal op of rond dag 11 van mijn cyclus.
    Mijn cyclus was meestal 26/27 dagen.

Maar als je pas over 14 dagen ongesteld moet worden, dan lijkt het me sterk dat je misselijk bent van een eventuele zwangerschap.

6. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Als je op dag zeven van je cyclus een eisprong hebt gehad en je zit nu op dag veertien als ik je goed begrijp, dan zo je wel klachtjes kunnen hebben wanneer je zwanger bent.

Maar ik had ook weleens zomaar een maand dat ik juist rond mn eisprong bepaalde luchtjes niet kon verdragen. Dus dat kan het bij jou ook zijn...

Ik hoop dat je snel zwanger bent en dat het goed zal gaan! ;)

Deel Deze Pagina