blijven liggen na het klussen

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rosi, 7 jun 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    Klopt het dat je minstens 10 minuten moet blijven liggen nadat je geklust heb? Dit zou bevordelijk zijn voor een bevruchting? De visjes kunnen dan rustig het juiste richting zwemmen..

Is dit waar?

2. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Dat klopt! Als je de zoekfunctie gebruikt kom je echt heeeel veel tegen over dit onderwerp! Is leuk hoor ;)

Succes :D

3. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    of het nou echt klopt weet ik niet, maar ik weet wel als ik even naar onszelf kijk, dat ik zowieso altijd blijf liggen, sigaretje roken etc...

kan me niet voorstellen dat er meiden bij zijn die na het vrijen direct het bed uitstappen om te douchen o.i.d......

er komt zoveel uit je kunt er niet voor zorgen dat alles erin blijft, het meeste blijft echt wel hangen (dmv je slijmvlies)

ze zeggen wel eens (of het klopt weet ik niet heb er tot dusver nog niks van gemerkt) bij de 1e 2 wel mischien daardoor, dat als jij als vrouw zijnde 2 uur daarna klaarkomt de spermacellen omhoog worden geduwd....en op die manier sneller (en meer) bij de eicel zijn, tegen de tijd dat de zaadcellen de eicel bereikt is meer dan de helft alweer achtergebleven op die manier zou je ervoor zorgen dat het grootste gedeelte de eicel bereikt??? maar goed wat ik al zeg of dat idd zo is weet ik niet....

succes :D

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    Hee, die ga ik onthouden smoekie..
    Na hem klaarkomen dus.. hihi

5. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    zoekfunctie en wat moet ik dan intypen? Niet klussen toch?

6. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    ja of het zo is kan ik natuurlijk niet voor de volle 100% zeggen las het pasgeleden op zo'n medische fertility site stond er ook van te kijken eerlijk gezegd, en tja bij de 1e 2 waren we net een stel konijnen moet ik zeggen hahahaha dus wie weet zit er echt wel iets van waarheid in als je bedenkt dat als het jouw tijd is je het spul even "op weg helpt"

;)

nu zijn we dan niet meer zoals toen, maar doen het nog steeds vaak genoeg en ben altijd nog tevreden als ik 2x een sigaretje rook ipv 1... ;)

7. Patricia1983

Patricia1983 Actief lid

23 feb 2006
    497
    0
    16
    Arnhem
    Ik bleef wel altijd even liggen. Minimaal 15 min. Soms gingen we ook lekker slapen. Dus kon het de hele nacht rustig doorzwemmen :D . Af en toe probeerde ik ook een paar uurtjes later klaar te komen :oops: En zie het resultaat :)

Succes!

8. Wondertje

Wondertje Fanatiek lid

7 mei 2006
    1.167
    0
    0
    zuid holland
    wat kun je dan zoal intoetsen bij zoekfunctie

9. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0

Leuk man!! Ga ik ook proberen.... lijk me wel minder gezellig..ben gewend als eerst me gang te gaan :p

10. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    minder gezellig?? dubbelop bedoel je??? ;)

11. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    ik ben nieuw hier ook ik ben samen met me mannetje druk aan de klus :D we hopen dat we het nu raak is maar ik had gelezen da je op het hondjes manier de beste manier was :oops:
    gr maria

12. Sandrina

Sandrina Lid

23 mei 2006
    91
    0
    0
    Ik moet eerlijk zeggen dat ík altijd direct naar de wc ga om, zogezegd 'te legen'. Ook dat we aan het klussen waren hoor. Anders ligt of je bed onder of het loopt langs je benen, tussen je tenen. Ik vind dat niet echt lekker hoor.

Maar ondanks dat ik altijd direct naar de wc ga, ben ik de eerste ronde zwanger geworden.

Dus het maakt allemaal niet zo veel uit hoor.

13. Tacha87

Tacha87 Bekend lid

28 mei 2006
    692
    0
    0
    Ik móet van de dokter nadien direct naar de wc .. Heb probs met mn lies ;)

14. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Sorry, maar zit net effe voor je te zoeken maar kan het ook niet eens meer vinden :(

Mocht ik hem vinden dan zet ik het hier....

Groetjes :D

15. Rena

Rena Actief lid

15 mei 2006
    413
    0
    0
    Noord Holland
    Voorheen liep ik inderdaad ook snel naar het toilet iedere keer, maar nu blijf ik nog eventjes tegen m'n lief aan liggen. Heerlijk even nagenieten en alles z'n gangetje laten gaan ;). Uiteindelijk komt het er grotendeels later op het toilet er toch wel uit :oops: , maar dan hebben de sterkste toch wel hun weggetje gevonden denk ik dan.
    Liefs Rena

16. Rosi

Rosi Actief lid

23 mei 2006
    191
    0
    0
    aha! zo had ik het nog niet bekeken hahahahaahha THANKS

17. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Ik bleef ook altijd liggen na het klaarkomen hoor.
    Hij eerst klaar, dan ik en dan met opgetrokken knieen op mijn rug nog ff naliggen.

We hebben ons wel een ongeluk gelachen als je leest dat de bevruchting soms 3 dagen na het klaarkomen gebeurd.
    En dat als het in de baarmoeder zit, dat het daar dan wel blijft.

Of het dus echt zin heeft......... ????? wij namen het zekere voor het onzekere.

18. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    mijn libido is na het stoppen met de pil weer een heel stuk omhoog gegaan dus wat dat betreft ;)

ik gooi er wel altijd een handdoek tussen (onder) maar dat is meer omdat ik geen zin heb om tig keer in de week mijn bed te moeten verschonen... ;)

en opgetrokken knieën - benen de lucht in...wel tijdens maar niet na ;)

dan is het eerst tiet vur een pafke... ;)

19. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Tja ik rook niet. Dus ik lag zo ongeveer 10 minuutjes met de beentes omhoog.
    En bij mij heeft het mogelijk een beetje geholpen want 1ste ronde was gelukkig een rake ronde.

En die handdoek...... DIE HAD IK OOK hahahaha.

20. mark en maria

mark en maria Fanatiek lid

5 mei 2006
    1.125
    0
    0
    noord holland
    het is wel gezellig als je met ze 2 nog even na ligt al is het zeggen ze voor de bevruchting makkelijker we hebben ook altijd handdoek erbij vind het niks in nat bed liggen

nadien nog wat knuffelen hihi is ook wel fijn :D:D:D

Deel Deze Pagina