3 dagen overtijd???? Heb je al getest???? heeft het naknuffelen bij jou ook zin gehad?? Ik hoop het voor je!!!!!!
nee nog niet al is het moeilijk maar ik wacht nog tot volgende week is volgens vk verstandiger maar ben wel zenuwachtig we hopen dat het raak
vorig jaar ben ik al keer zwanger geweest helaas was het met 8 weken een miskraam het mocht niet zo zijn toen kon ik pas testen in week 5 dus we wachten af we hopen dat het nu raak is en zo ja dat we het mogen voldragen en in de armen mogen sluiten maar tot nu toe ff wachten
hahaha destijds was ik beide keren in verwachting voordat ik er erg in had, dus ik heb er toen niet eens over na hoeven te denken, denk dat ik al zwanger was toen ik eraan dacht hahaah bij de 1e in maart gestopt en begin juni bleek ik dus al in verwachting te zijn, en bij de 2e wilden we na de zomervakantie stoppen (2 mnd later) en toen was het ook al zover (was ff een weekje niet lekker geweest) en ja dit keer is het toch een iets bittere pil, ik had ook dit keer gedacht ff gauw zwanger te raken... mischien maak ik nog wel een tijd mee dat ik met de benen de lucht in gaat of met opgetrokken knieën gaat liggen, maar vooralsnog geef ik toch nog even de voorkeur aan doe maar normaal dan doe ik al gek genoeg.....
pff spannend zeg, knap van je dat je je in kunt houden, en mocht het wel zo zijn dan hoop ik voor je dat je dit keer een heerlijke 9 mnd tegemoet gaat...
ik blijf ook altijd ff liggen en mijn vriend gaat dan roken en hij vind het wel een geinig gezicht als ik met mijn benen in de lucht zit
hihi, ik heb een elektrisch verstelbaar bed, en doe altijd het voeteneind helemaal omhoog. Handdoek onder de billen en ff halfuurtje tv kijken zo. Hub gaat meestal direct douchen.
is ook moeilijk van binnen ben je blij als het wel zo is, maar de andere kant ben je ook bang dat het nietzo is of dat het als nog niet zo is maar het is al donderdag dus bijna weekend en die gaat te snel voorbij we hopen op het
Hmmmm......volgens mij maakt het toch echt niks uit benen omlaag, omhoog etc. Zaadjes zwemmen toch wel daar waar het wezen moet! Ik blijf altijd lekker liggen met mijn lief, even naknuffelen of in slaap vallen. Helaas vergeten wij altijd om een handdoekje klaar te leggen, waardoor er altijd weer onhandige tafferelen aan te pas komen om maar niet te morssen op het bed hahahahhha
psies wij blijven ook altijd lekker liggen, geen van beide heeft ook maar enig behoeft om of direct te gaan douchen of wat dan ook...eerst lekker sigaretje opsteken, ga altijd lekker helemaal in hem liggen, en die handdoek, er ligt er altijd standaard eentje naast het bed, tis allen zonde dat we af en toe aan de andere kant van het bed beland zijn en dan is het wel eens lachen om capriolen uit te halen om toch net bij de handdoek te kunnen.... en ligt er toevallig eens een keer geen handdoek omdat ik vergeten ben er een neer te leggen ach er ligt altijd wel iets anders dan bij de hand...
helaas is het naliggen nog geen resultaat maar ineens eenlange cyclus na maanden maar we gaan er weer tegenaan het is wel even balen maar we blijven wel naliggen en met dit weer lekker zweten hihi extra handdoek erbij om het extra vocht op te vangen hihi
ben wat dat betreft dolbij met die vin boven het heb zeg, je zou bijna kapot gaan van de hitte pfff tis hier beneden een dikke 34 gr, en boven niet minder....
het is inderdaad te warm ineens maar we hebben rolluiken die we dichtdoen waardoor het lekker koel in huis zelf blijft maar het blijft buiten zweterig warm
Met dit weer is het inderdaad wel afzien in de slaapkamer. Ik heb ook de grootste moeite om mijn man 'in the mood' te krijgen.
Ik had het gister nog met mijn vriend hierover.... Man wat ben ik blij dat we nu niet "hoeven" te klussen. Ik had het met liefde gedaan hoor om een hummeltje te creeeren, maar nu het niet hoeft sla ik als dank toch even mijn ogen omhoog.
het is bij ons al warm in de slaapkamer als de zon op komt en hij gaat bij onze woonkamer weer onder dus het is de hele dag warm binnen ik heb ook iedere keer de gordijnen dicht
Nou wij hebben er niet echt een probleem mee Zweten doen we toch wel Maar idd ietsje minder mag wel. Groetjes Beeb