wij ook niet hoor nu is het echt weer om lekker bij elkaar te kruipen hihi regen en wind lekker knus bij elkaar ja dat gaat goed komen hihi
Het schijnt dat als je tegelijk klaarkomt dat dat ook werkt, omdat dan alle zwemmers meteen naar binnen worden gestuwd ofzoiets... Maar iig probeer ik dat altijd... En hij wacht altijd heel netjes daarop... Wat heb ik toch eenlief mannetje!
ja dat is echt lief zo zijn ze niet allemaal die dat zo doen je hebt ze zelfs als de daad gedaan is in slaap vallen echt super romantisch maar het klopt wat je schrijft heb het meer gehoord
Ja maar het is wel logisch dat veel mensen dat doen, als je graag zwanger wilt worden, dan grijp je alles aan om er voor te zorgen dat je zwanger raakt, ik deed precies hetzelfde.... De eerste 2 keren heb ik niet met mijn benen omhoog gelegen en werd ik ongesteld de 3e keer dacht ik, ik probeer het toch.. en toen was ik wel zwanger... Maar dat wil natuurlijk niet zeggen dat het daar van is, maar je probeert wat..!!
ach iedereen moet wat dit soort dingen betreft zelf weten of men wel of niet ( blijf het lachwekkend vinden) met de benen omhoog gaat liggen of niet, ik persoonlijk vindt het gewoon 3x niks...vrijen nog steeds om het vrijen en tuurlijk hopen we dat die 1e zwemmer ze eigen de kolere zwemt maar goed we wachten gewoon af weer mischien dat ik volgend jaar ook wel met mijn benen omhoog lig als we dan nog niet zwanger zijn... wie zal het zeggen....
Hier sluit ik me bij aan. Iedereen moet het zelf weten. Als ik het gedaan dan had het ook NIETS geholpen want ik bleek niet eens een eisprong te hebben
Okee, dus benen om hoog is waarschijnlijk geen garantie, maar het langer blijven liggen, blijft dat een techniek die wel logisch klinkt, of vinden jullie dat ook niet echt een manier om sneller zwanger te worden? Ik ben wel benieuwd Weet ik wat ik de volgende keer moet gaan doen hahaha
ja ziet er altijd wel komisch uit mijn mannetje zegt waarom lig je met benen omhoog nu we voor ons eerste wondertje gaan hij heeft me toe gelachen maar als je tegelijk klaar komt dan krijgen de zaadcellen een extra stuwing en gaan gemakkelijker naar de eileiders denk de gene die de babywens hebben bijna alles uit proberen
mijn gyn. had toen (13 jaar geleden) geaviseerd dat ik een kussen onder mijn billen moest leggen we waren toen ook al dik 9 mnd bezig voor de eerste ...mannetje(ex) bleek luier zaad te hebben ... nou dat kussen heeft wel geholpen in ronde 7 en 8 hebben we ook een kussen onder de billen geschoven en yep de benen in de lucht ...en ook beiden met goed resultaat ....nogmaals moet dat ieder voor zich weten
Een kussen, okee... Jemi doe je dat al tijdens het klussen of pas erna? Dus zoiets als benen omhoog, maar dan met kussen
mijn vriend zal wel gek staan te kijken als ik met een kussen aankom zetten, hihi zie al helemaal zijn gezicht voor. Maja als het werkt...waarom niet he!
Toen wij eraan begonnen zei mijn dokter om 15 min te blijven liggen. Liefst met uw bekken gekanteld (een kussen onder de poep ofzo). groetjes en xxx
Heb nog een vraagje wat hier een beetje mee te maken heeft. Had het ook onder topic sporten gevraagd maar geen duidelijk antwoord. Ik ga vrijdeg met vakantie naar een huisje met een zwembad. Precies in de klusweek. Nu vraag ik me af; stel ik ga na het klussen die zelfde dag zwemmen. Zou dat een gevolg hebben voor de zaadjes... Britt
maja ergens is het niet een gek idee om te blijven liggen en eventueel met je benen omhoog. Als je weer gaat staan vrij vlug na het klussen voel je het er gewoon uitlopen Of ben ik de enige die dit heb?
Nee je bent zeker niet de enige die dat heeft... Het moment dat ik op de wc zit, loopt het er bijna allemaal (denk ik) direct weer uit... Dus wie weet helpt het om wat meer 'binnen' te houden @Britt1: ik heb geen idee of dat invloed heeft, ik denk eigenlijk dat wat eenmaal binnen is dat dat wel binnenblijft, maar of chloor enzovoorts invloed heeft op het klussen daarna, daar heb ik geen idee van...
Nee hoor, ik vind het ook niet gek om te blijven liggen. Bij mij loop alles er ook direct weer uit als ik opsta (voor m'n gevoel dan hè.. ) Mijn gyn adviseert ook om 10 minuutjes te blijven liggen na tijd. Langer hoeft niet en ik hoefde ook geen handstand tegen de muur te doen om vervolgens een kwartier op m'n kop te staan Succes allemaal!!
Hoi allemaal, Ik lig al 16 maanden rare capriolen uit te halen in bed na het klussen, zoals benen de lucht in, bijna op mijn kop staan, kussen onder mijn kont.......en helaas, bij mij heeft het dus nog resultaat geleverd. Ik ben al voor alle onderzoeken naar de Gyn geweest en bij mij is tot dusver alles in orde. WAAROM duurt het dan zo lang???? De zwemmers van mijn partner zijn ook in orde. Vreemd allemaal. In ieder geval is een kindje echt een wonder! Gewoon doorzetten en doen wat jij denkt dat het beste is! Gr. Len