als je er teveel mee bezig bent schijnt het ook niet echt te lukken maar hoop van harte dat het wondertje binnenkort aankondigt groetjes maria[/img]
ik heb zelf zoiets van als het je (ons) gegund is gebeurt het echt wel, maar het zal er ook zeer zeker wel mee te maken hebben of je er wel of niet teveel mee bezig bent, ik persoonlijk denk dat als je echt rare capriolen uit gaat halen om geen enkele zaadcel (wat dus gewoon niet lukt) verloren te laten gaan je er gewoon teveel mee bezig bent, ik sta zowieso nooit gelijk op als we gevreën hebben vindt het altijd heerlijk om eerst nog ff lekker te kroelen en peukie te roken, vaak moet ik daarna toch altijd nog ff plassen, en ja het lijkt een hele hoop wat er op dat moment uitkomt, maar het is niks in vergelijking van wat er blijft hangen, en de echte goede zwemmers zijn dan al lang en breed v.d. hoogeband bij wijze van spreken ver vooruit... ben zelf nog niet bezig met al die testen temperaturen benen de lucht in , kussen eronder etc etc maar ja mischien als ik een jaar verder ben wel, ik weet het niet, daar staat tegenover dat ik al 2 kids heb en er mischien wel te makkelijk over denk, al blijf ik erbij dat als je van quitte af aan gelijk al begint met temperaturen en ovulatietesten benen etc je er echt teveel mee bezig bent en de romantiek dan ook ver te zoeken is terwijl het echt een gegeven is dat men eerder zwanger raakt als de passie er nog is....de passie is in vergelijking met vroeger toch ook echt wel wat minder maar dat is voor mij tot nog toe geen reden om de hele romantiek overboort te gooien en mijn benen de lucht in
He, even voorstellen, ik ben lissy en wij zijn sinds 2 maandjes aan het klussen.. Nu vertelde mijn moeder ja ja dat ik moest blijven liggen na het klussen, dus tja dat doe ik maar, wie van jullie heeft hier positieve ervaringen mee.. klinkt miss heel vies, maar ook als je blijft liggen loppt erg toch wel iets uit.. sorry voor deze tekst.. Liefs Lissy
nu gaan jullie allemaal lachen hihii, de dag dat ik voor het eerst naar de gyn moest (op 2 juni) omdat ik na 23 maand nog niet zwanger was hebben mn vriendje en ik smiddags nog ff geklust en ben k ff gaan liggen maar ik moest eigenlijk weg, bij de gyn kreeg ik zo'n speculum en een inwendige echo ommijn eisprong te bekijken, toen zag ze dat ik echt NET een eisprong heeft gehad, ik zou haast denken dat zij de boel omhoog gedrukt heeft lol lol lol thnx GYN want 2 weken later testte ik positief EINDELIJK!! Kon ik de geplande laparoscopie ook mooi afzeggen!!
vies of niet, ik heb zowieso altijd een handdoek bij het bed liggen omdat ik geen zin heb om tig keer in de week mijn bed te moeten verschonen. en wat betreft de benen in de lucht er zijn al 5 pagina's vol geschreven dus meningen te over mijn mening hierover heb ik al lang en breed gegeven en wat een ander voor capriolen uithaalt tja iedereen zijn eigen ding
tja dat is natuurlijk ook... dan zal ik het ook niet meer vragen, sorry daarvoor, was gewoon even benieuwd naar jullie mening. Maar goed wat die handdoek betreft, die heb ik ook... anders kun je inderdaad je bed blijven verschonen.. Fijne avond. Liefs Lis
sorry???? waarom sorry??? bedoelde enkel te zeggen dat de meeste hier hun mening daarover al gegeven hadden, en tja zoals je hebt kunnen lezen zijn de meningen daarover verdeeld... jij ook fijne avond...
het is voor een goed doel en als jeblijft liggen zal er wel iets uitlopen. maar dat is normaal en in de loop van de andere dagen vloeit de rest eruit. is een vies gevoel dat wel we hebben het er voor over gr maria
ja idd ik vind het ook niet echt een prettig gevoel als alles eruit loopt, voel me dan zo ontzettend vies. maar ach... het is voor een goed doel he! En ook nog is fijn! Liefs meliske
ik vatte het verkeerd op, vandaar sorry.. hihi maar inderdaad kan ik lezen dat de meningen erover verdeeld zijn.. ik blijf ook liggen, maar inderdaad met een handdoek en niet lachen want dan heeft het geen nut ... Zeker voor een goed doel, en ik zei laatst al... moet je kijken wat wij vrouwen ervoor over moeten hebben.... Succes meiden. Liefs Lis
zeker weten smoekie, hihi... moeten ze ons als het zover is maar lekker verwennen, hebben we dan wel verdiend,, hihi fijne dag vandaag Liefs Lis
Dat is iets wat zeker is! Al die moeite moet wel worden beloond.. Natuurlijk ben je al ontzettend beloond met zo'n wereldwondertje in je buik, maar een beetje extra verwennerij kan nooit kwaad
Ik heb gehoord dat je het op je zij moet doen dat dan het zaad dieper in je komt. En wij hebben ook de handoek hoor. Ik vind het wel leuk om te lezen wat voor een stunds mensen uithaalde. Laatste vertelde een vriendin dat zei gelijk een tanpon indeed en ze was binnen een maand zwanger maar of dat aan de tanpon ligt??
dat zal wel puur toeval zijn geweest, tampons nemen vocht op dus ook die zaadcellen...de echte zwemmers zijn bij een zaadlozing al lang en breed onderweg
op je zij heb ik ook al een keer gehoord, maar ja we blijven stunten he. hihi maar goed de mannen weten straks wat ze te wachten staan, voor en na de geboorte van het wondertje... extra verwendagen voor ons
de zwoele avonden komen er weer aan dan is het wel leuk om een romantische aanpak hihi kaarsen en wijntje gr maria