Vraagje over Pregnyl

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door kweb, 13 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Hey dames,

Even een vraagje. Ik lees overal dat Pregnyl 5000 zeker na 10 dagen uit je lichaam is (uitzonderingen daargelaten). Nu heb ik vandaag een test gedaan (10 dagen na Pregnyl) en deze is licht positief.

Vorige week vrijdag heb ik Pregnyl gespoten en zondag heb ik de 1e IUI gehad.

En nu een licht posi test op dag 10 na spuiten Pregnyl, maar 8 dagen na IUI. Ik heb het op mezelf afgeroepen hoor, door zo vroeg te testen, maar geduld was op LOL

Ik denk enerzijds, nou na 10 dagen een licht posi test zou mss voorzichtig eens raak kunnen zijn, maar 8 dagen na IUI al posi testen spreekt me dan weer tegen.

Heeft iemand hier ervaring mee? En ja, ik ga over 2 dagen natuurlijk nog eens testen omdat het nog alle kanten op kan, maar net als vele andere hier, hoop ik dat er meiden zijn die er toch ervaring mee hebben, positief of negaties.

Alvast bedankt meiden.

Liefs Kweb.

P.s. Test staat in mijn album. Het is heel licht hoor, maar ik zie zo met het blote oog duidelijk een 2e streepje

2. Elmo

Elmo Niet meer actief

Alles kan op dit moment in de wachtweken.
    Ik heb hele goede hoop voor je maar adviseer je echt met de volgende test te wachten tot de testdatum die je van het ziekenhuis hebt meegekregen. Die geven ze je echt niet voor niks mee namelijk ;)
    Succes en alvast voorzichtig gefeliciteerd :D
    Elmo

3. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.201
    432
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Oeh wat spanend zeg! Ik sluit me helemaal bij Elmo aan. Dit is ook precies de reden waarom ik nooit eerder een test deed dan werd geadviseerd. Maar het klinkt wel hoopvol. Ik duim voor je!

4. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Hey dames,

Ik weet ook wel hoor dat het alle kanten op kan, maar ik denk dat iedere vrouw hier wel herkent dat je graag soortgelijke verhalen wil horen. Tis gewoon een tik hahaha

Elmo, ik denk niet dat ik tot zondag kan wachten. Ik ben veel te nieuwsgierig ;)

Wel fijn om te lezen dat jullie goede hoop hebben. We zullen het zien.

5. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Nieuwegein
    Helaas vanmorgen een witte test.
    Ik weet nu in elk geval dat de Pregnyl uit mijn lichaam is en heb een klein beetje hoop dat ik gewoon te vroeg ben met testen (9dpo)

Ik wacht nu netjes af tot zondag en eerder ga ik niet meer testen ;)

6. Elmo

Elmo Niet meer actief

De drang om te blijven testen neemt dan ineens flink af he.
    Heeeeeel veel succes!

*en nooit meer eerder testen!*

Deel Deze Pagina