bij mij loopt t ook altijd eruit maar als ik in me vruchtbare dagen zit niet en ik blijf niet liggen dat heb ik eerder wel gedaan maar maakt niks uit dus ik ga gewoon plassen en opfrissen
Volgens mij is het niet erg, want het is niet bewezen dat je moet blijven liggen. Zelf doe ik het gewoon uit voorzorg . Het is namelijk ook niet zo dat alles er uitloopt, maar vaak wel het meeste. Als er maar iets blijft zwemmen is a genoeg
tegen mijn is gezegd dat je het beste een kwartiertje na het klussen op een kussen kunt gaan liggen omdat het er dan beter in kan lopen. maar gelijk na de toilet is niet goed omdat je het dan geen kans kunt geven om te gaan zwemmen.(DIT IS WAT IK GEHOORD HEB WEET NIET OF HET WAAR IS).
Dat van die blaasontstekingen herken ik helaas maar al te goed... Heb je die tabletten van de Kruidvat al eens geprobeerd> Cranberry? Zit in een groenig potje. Helpt heel goed om blaasontsteking te voorkomen. Het schijnt beter te zijn om na de sex tijdje te blijven liggen. Direct opspringen en plassen is nou ook weer niet nodig (even 'naknuffelen' is toch ook fijn?). Het belangrijkste is dat je heel goed uitplast zodat er geen restje urine achterblijft in de blaas. Extra drinken nadat je sex hebt gehad zodat je nog een keertje vaker moet plassen is ook heel goed, zo krijgen bacterieën geen kans om achter te blijven in de blaas.
voor je gevoel loop alles er uit maar, het echte goeie zaad waar de meeste werking in zit blijft in je de rest komt er uit, is wat mij verteld is
Wij klussen ook om de dag sowieso. Wij blijven samen altijd paar minuten liggen, hij nog in mij (ja sorry klinkt misschien niet echt ) En ik ben gestopt met plassen na het vrijen, deed ik voor we gingen 'klussen' wel altijd. Ben altijd bang dat je alles er weer uit plast....