Volgens mij ook even blijven liggen, heb het gelezen en doe het ook altijd maar, waarom niet. Ik denkzelf ook dat dit je kansen wel vergroot. Ik zeg gewoon doen Bij mij helpt het nog niet, maar dat heeft weer andere oorzaken. Succes dames!
Ik zal het ook opnieuw doen maar ik zet me meestal met men kont in de lucht op handen en ellebogen Raar gezicht, enkel laatste ronde gedaan en het was raak. Of het echt effectief is, god mag het weten
Zelf bleef ik ook even liggen, en soms met de benen de lucht in. Maar helaas steeds niet zwanger. Deze maand er niet aan gedacht en ben na het vrijen meteen naar de wc gegaan. En ja hoor zwanger. Dus het hoeft niet haha.
Hoii!! Hihi, best grappig om te lezen dat 'k niet de enige ben die gekke kuren uithaalt om toch maar te hopen dat dat ene zaadje zijn weg vindt! Eerlijk is eerlijk: toen we vorige zomer besloten opnieuw de stap te zetten, "mikten" we eerst op die vruchtbare dagen, al bleef 'k niet liggen. In oktober werd 'k ongeduldig en weigerde 'k na het klussen op te staan. Het MOEST raak zijn (koppig!!) Het hielp, want blijkbaar vond dat ene zaadje zijn weg. Hoewel, misschien hadden we gewoon beter gemikt? Denk je er vooral niet zot op, helpt niet denk ik.. OF! Denk er over na terwijl je ligt, hihi!
Voor de zekerheid ben ik ook blijven liggen, zelfs met een kussen onder mn billen. Tja, je doet gekke dingen als je iets heel graag wil he... Ben wel snel zwanger geworden. 2x. Dus misschien dat het wel helpt...?
Ik deed menstruatie cup in om zaadjes te bewaren. En niet in bed te lekken. Haha en kon ik toch plassen. Ik ben wel zwanger geworden toen, maar of dit nu de gouden tip is, nee dat denk ik niet.
Ik ben deze ronde ook bij elke klus beurd 15 min blijven liggen Hopelijk heeft het geholpen. Succes iedereen
Ik blijf altijd zo'n 10 minuten even liggen en plas daarna goed uit (met enige druk er op) want ik ben zelf erg gevoelig voor blaasontsteking en tot nu toe ( even afkloppen 😀 ) geen blaasontsteking gehad door op deze manier te handelen. En inderdaad, baat het niet dan schaadt het niet 😊
Ik bleef ook nooit liggen en liep altijd snel naar het toilet. Afgelopen cyclus wel elke keer blijven liggen, hier was het raak.. Alhoewel ik afvraag of het echt geholpen heeft.. Ik dacht meer in de zin van baat t niet schaadt t niet.
Ik ben altijd blijven liggen, met mijn benen over mijn man heen gedrapeerd. Hier ben ik gemiddeld in drie maanden zwanger. Maar of het daaraan ligt weet natuurlijk niemand. Succes met zwanger worden!
ik heb ooit gelezen dat het zaad ongeveer 30 min kost om naar boven te 'reizen/zwemmen' dus ik blijf altijd 30 min liggen met mn bekken een beetje omhoog gekanteld call it overreacting maar alles voor het doel hihi
Ik heb het ook gedaan en direct ronde 1 raak. Waar het nu aan heeft gelegen weet ik niet haha maar ik ben wel netjes blijven liggen.
Oh Marlo, zo jammer voor je.. Verlies de hoop vooral niet! (Hoe moeilijk het ook is, I know) Blijf er in geloven!
Hier ook elke keer even blijven liggen en ronde 2 zwanger. Helaas mk maar het lijkt er zomeer op dat het nu weer in ronde 2 is gelukt, ach baat het niet schaad het niet en lekker even na knuffelen is zo wie zo goed!