Blijven liggen na 'klussen'

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Loessje1987, 22 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joy1234

Joy1234 Lid

18 jan 2015
    7
    0
    0
    NULL
    NULL
    Volgens mij ook even blijven liggen, heb het gelezen en doe het ook altijd maar, waarom niet. Ik denkzelf ook dat dit je kansen wel vergroot. Ik zeg gewoon doen ;)
    Bij mij helpt het nog niet, maar dat heeft weer andere oorzaken.
    Succes dames!

2. Mom2

Mom2 Actief lid

15 feb 2015
    298
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb ik ook gehoord inderdaad. Ik doe het dan ook maar voor de zekerheid!

3. kat80

kat80 Fanatiek lid

12 jul 2013
    1.311
    0
    36
    Ik zal het ook opnieuw doen maar ik zet me meestal met men kont in de lucht op handen en ellebogen ;)
    Raar gezicht, enkel laatste ronde gedaan en het was raak. Of het echt effectief is, god mag het weten :)

4. mirte85

mirte85 Fanatiek lid

15 mei 2014
    1.062
    0
    36
    Noord Brabant
    ik blijf altijd liggen, maar het helpt niets tot nu toe.

5. summer22

summer22 Fanatiek lid

24 mei 2014
    1.007
    130
    63
    Zelf bleef ik ook even liggen, en soms met de benen de lucht in. Maar helaas steeds niet zwanger. Deze maand er niet aan gedacht en ben na het vrijen meteen naar de wc gegaan. En ja hoor zwanger. Dus het hoeft niet haha.

6. Aloly

Aloly Actief lid

7 jan 2015
    320
    5
    18
    NULL
    Gelderland
    ik blijf ook netjes liggen
    wc rol ligt nu standaard naast het bed voor het grijpen ;) :p

7. Dufel

Dufel VIP lid

10 sep 2014
    5.833
    1.469
    113
    Ja heb ik ook gedaan. Weet niet of dat echt geholpen heeft maar ik was wel gelijk zwanger :)

8. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Hoii!!

Hihi, best grappig om te lezen dat 'k niet de enige ben die gekke kuren uithaalt om toch maar te hopen dat dat ene zaadje zijn weg vindt! ;)

Eerlijk is eerlijk: toen we vorige zomer besloten opnieuw de stap te zetten, "mikten" we eerst op die vruchtbare dagen, al bleef 'k niet liggen. In oktober werd 'k ongeduldig en weigerde 'k na het klussen op te staan. Het MOEST raak zijn (koppig!!) Het hielp, want blijkbaar vond dat ene zaadje zijn weg.

Hoewel, misschien hadden we gewoon beter gemikt? :D

Denk je er vooral niet zot op, helpt niet denk ik..
    OF! Denk er over na terwijl je ligt, hihi!

9. MamaCeline

29 jan 2015
    81
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voor de zekerheid ben ik ook blijven liggen, zelfs met een kussen onder mn billen. Tja, je doet gekke dingen als je iets heel graag wil he...
    Ben wel snel zwanger geworden. 2x. Dus misschien dat het wel helpt...?

10. jolien 1986

jolien 1986 Niet meer actief

Ik deed menstruatie cup in om zaadjes te bewaren. En niet in bed te lekken. Haha en kon ik toch plassen.

Ik ben wel zwanger geworden toen, maar of dit nu de gouden tip is, nee dat denk ik niet.

11. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Ik ben nog nooit blijven liggen, moet daarna altijd gelijk plassen.. En het is weer gelukt. :)

12. Chann1992

Chann1992 Bekend lid

22 jan 2015
    623
    55
    28
    Vrouw
    Ik ben deze ronde ook bij elke klus beurd 15 min blijven liggen ;)
    Hopelijk heeft het geholpen.

Succes iedereen

13. rianne2985

rianne2985 Niet meer actief

Ik blijf altijd zo'n 10 minuten even liggen en plas daarna goed uit (met enige druk er op) want ik ben zelf erg gevoelig voor blaasontsteking en tot nu toe ( even afkloppen 😀 ) geen blaasontsteking gehad door op deze manier te handelen.
    En inderdaad, baat het niet dan schaadt het niet 😊

14. Sterre01

Sterre01 Fanatiek lid

29 mei 2013
    1.563
    46
    48
    Ik bleef ook nooit liggen en liep altijd snel naar het toilet.
    Afgelopen cyclus wel elke keer blijven liggen, hier was het raak.. Alhoewel ik afvraag of het echt geholpen heeft.. Ik dacht meer in de zin van baat t niet schaadt t niet.

15. Magnolia83

Magnolia83 Fanatiek lid

12 jun 2014
    2.007
    1
    36
    Ik ben altijd blijven liggen, met mijn benen over mijn man heen gedrapeerd. :D Hier ben ik gemiddeld in drie maanden zwanger. Maar of het daaraan ligt weet natuurlijk niemand. :)

Succes met zwanger worden!

16. Abbii

Abbii Actief lid

12 feb 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik heb ooit gelezen dat het zaad ongeveer 30 min kost om naar boven te 'reizen/zwemmen' dus ik blijf altijd 30 min liggen met mn bekken een beetje omhoog gekanteld call it overreacting maar alles voor het doel hihi ;)

17. Lief87

Lief87 Actief lid

19 nov 2014
    317
    119
    43
    Vrouw
    Ik heb het ook gedaan en direct ronde 1 raak. Waar het nu aan heeft gelegen weet ik niet haha maar ik ben wel netjes blijven liggen.

18. Marlo

Marlo Bekend lid

30 aug 2014
    845
    161
    43
    Ik blijf al 9 maanden liggen na het vrijen......Zie banner, niks geholpen :(

19. Dedee

Dedee Actief lid

15 feb 2015
    140
    0
    0
    Alles wat moet, weinig wat mag, en .. eten! Vooral
    Oh Marlo, zo jammer voor je.. Verlies de hoop vooral niet! (Hoe moeilijk het ook is, I know) Blijf er in geloven!

20. AngelaSR

AngelaSR Bekend lid

3 sep 2014
    707
    1
    0
    rijswijk ZH
    Hier ook elke keer even blijven liggen en ronde 2 zwanger. Helaas mk maar het lijkt er zomeer op dat het nu weer in ronde 2 is gelukt, ach baat het niet schaad het niet en lekker even na knuffelen is zo wie zo goed!

Deel Deze Pagina