Nina4, heb je een idee wanneer de ogen van jouw dochter zijn veranderd van donkerblauw naar groen/bruin? Ik heb één zoontje met net zulke felblauwe ogen als de kindjes op de foto's in het begin van dit topic, en één zoontje met donkerblauwe ogen. Heb bij mijn zoontje met donkerblauwe ogen altijd nog het idee dat zijn kleur nog kan veranderen. Zelf heb ik heel donkergroene ogen die in de zomer inderdaad goudbruine plekken erbij krijgen. Mijn man heeft felblauwe ogen. Mijn kwart-Indonesische oom had de eerste drie jaar van zijn leven ook blond haar met blauwe ogen. Zo rond drie jaar oud werd dat plots donkerbuin haar en donkerbruine ogen. Zo apart, zo'n grote verandering!
Mijn vriend is half Indo en hij had vroeger ook blauwe ogen en blond haar, en bij hem is het ook met 3 jaar veranderd in donkere ogen en heel donker bruin haar. Ben benieuwd of dat bij onze dochter ook zo gaat. Ze heeft nu blond haar en blauw-grijze ogen. Net als mijn vriend vroeger dus.
wat een mooie blauwe kijkers! Mijn dochtertje is nu 10 maanden en heeft ze ook nog steeds!! Bekijk bijlage 172849
Mijn dochter ( halfbloedje ) had felblauwe kijkers tot haar 1,5 ongeveer. Toen veranderde ze langzaam naar groen/grijs. En dat zijn ze nu nog Mijn zoontje diepbruine kijkers
Mijn zoon had ook van die blauwe heldere ogen ( van mij gehad ) en ze zijn nog steeds zo blauw. Dus ik ben er wel stiekem vanuit aan het gaan dat het niet meer verandere gaat haha! Hier met 6 maanden
Ik denk ook wel dat zijn ogen zo blauw blijven. Het komt uit mijn familie. Mijn vader zijn ogen zijn ook zo blauw en die van mij en mijn zusje ook... Maarja je weet het nooit he hahahah. Jouw meisje is anders ook een lieverdje om te zien hoor!! x
je hebt altijd baas boven baas wauwwww wat een mooie kleur zeg!!!! ik ben jaloers(voor mijn eigen kleur dan he!) Amy-lynn heeft bruin met blauw randje rondom ook wel heel apart maaar eigenlijk zijn alle ogen heel apart
hele mooie foto maar hier zijn de oogjes wel bewerkt en zo niet ..............dan heeft ze wel heeeeeeeeeeeeel mooie ogen
dan wil ik ook graag mijn blauw oogig meisje laten zien ( hoofd beetje bijdraaien, kon hem zo gauw niet keren haha)
ooo wat een mooie oogjes!!! het kán zijn dat ze veranderen van kleur maar ze heeft zulke fel blauwe ogen dat er denk ik niet erg veel zal veranderen. ze zullen iig niet plotseling bruin worden mijn zoontje had tot een maand of 4 ook fel blauwe ogen (ik helemaal blij want ik heb saaie bruine ogen en mijn vriend groen) bij 8 maanden werden ze donkerblauw en nu met 2 jaar zijn ze soort grijs/groen en soms, hangt van het zonlicht af zie je het donkerblauwe nog erin terug.