Mijn dochter had bij haar geboorte hele donker blauwe ogen en nu zijn ze wat lichter (ze is nu 4). Maar nog wel blauw! Mijn tweede dochtere heeft ook blauwe ogen (lichter) met donker haar.. Ik ben benieuwd of dit zo blijft mijn oudste is blond
Bij onze dochter zijn ze nog steeds mooi blauw.. Wij hebben allebei blauwe ogen, maar niet zo helderblauw als zij... 7/8 maanden
Mijn mannetje heeft ook mooie (donker) blauwe ogen. Maar wat ik begrijp kan het nog alle kanten op. Mijn hele familie heeft blauwe ogen, maar mijn man heeft groene ogen en in zijn familie zitten ook bruine ogen. Dus we zien het wel Ik zou het wel mooi vinden als het zo blijft, mijn vader had precies dezelfde donkere kleur
Apart lijkt me dat om te zien, de verandering van oogkleur. Hoe ging dat in zijn werk? Per kleine stukjes, van binnen naar buiten of andersom of kleurde de gehele iris langzaam bij? Vica, ik vind bruine ogen minstens zo mooi als blauwe, maar ben bij jouw getinte dochter wel heel benieuwd hoe ze er met blauwe ogen uit zag. Foto'tje als je wil?
@Troetelbeertjes, helaas heb ik die niet... Ex heeft alle foto's weggegooid nadat ik weg ben gegaan.. Alles stond op zijn pc... Hier ging het kleuren van binnen naar buiten.
Mijn zoontje heeft ook van die mooie blauwe ogen! Ben er helemaal verliefd op! Hij is nu 7 maanden en ik hoop zo erg dat ze zo blijven!
Hier ook van die mooie blauwe ogen.... Wordt er zelfs over aangesproken door wildvreemden in de winkel en zo! Ze heeft er ook nog een mooi donker randje omheen..
Al komt het op de foto nooit zo over als in het echt moet ik zeggen.... Trouwens wat een mooie oogjes komen er hier voorbij!!
Dit waren Ryan zijn ogen dan wel met 1,5 jaar maar ze zijn eigenlijk al snel zo lichtblauw geworden na zijn geboorte en ze zijn nu hij 3 is nog steeds zo mooi blauw.
prachtige blauwe kijkers !! en inderdaad op foto zie je het minder als in het echt is hier ook zo hoor