Hallo allemaal! Ik heb vanaf dag 11 positief getest met de kruidvat ovulatietest. Nu heb ik vandaag, maandag, nog steeds een roze lijn. Het is nu dag 15. Blijft er altijd een roze lijntje op de ovulatietest van kruidvat? De ene dag is hij wel donkerder dan de andere dag. Of is het zo dat als hij negatief is, je geen lijn krijgt? Ik vind het vreemd, maar misschien is dit normaal? Groeten van Anne
Ik weet niet of dat ook bij de kruidvat testen zo is maar je hebt altijd een 2de lijn. Als je de piek hebt dat je ei in aantocht is dan heb je een knal test, even donker of donkerde dan de andere streep, is je piek voorbij dan wordt de streep minder donker. Staat dat niet in de beschrijving? Veel succes. Liefs wolly
Hoi Wolly! ohh, misschien had ik teveel hoop. Maar ik wist niet dat je altijd een tweede lijn krijgt. Het gaat dus alleen om de donkerte ervan?
Ja klopt, kijk bij sommige meiden maar is in hun album dan zie je ook ovu testen staan en dan kun je zo zien dat er 1 a 2 knal testen tussen zitten en de rest van de streepjes zijn dan minder donker.
Hey Loe, Ik had ook bij jou andere topic gereageerd en zie nu dit staan. Mijn ervaring met de kruidvattesten is hetzelfde. Alleen...ik testte positief, daarna iets minder,toen een aantal dagen echt negatief, ook geen vaag lijntje en daarna ineens knallend positief! 1e pos.test op dag 13, de knaltest op dag 20 en ging door tot en met dag 24! Knallend he? Toch vind ik ze wel prettiger dan die kleine testjes... Groetjes, mexican