Ik weet het niet meer, wat denken jullie? Zie album van rechts naar links: Na ca 1 minuut Na ca 3 minuten Na ca 10 minuten
Hoi meisje 5581, Nou het lijkt inderdaad op een positieve test hoor. Je kan voor de zekerheid nog eentje doen. Ik weet het wachten is echt erg. Ik zit met hetzelfde. Dus succes ermee. Groetjes An
ik zie ook een streepje...zoiets heb ik ook eens gehad..dus mischien overmorgen weer testen.. gr slaapzak
Ik heb hem even in negatief gezet hier maar ook met de gewone kleuren foto zie ik een streepje. Hij is wel nog licht maar hij staat er wel. Hoeveel dagen voor je NOD heb je getest?
Ik zie het streepje! Was bij mijn zwangerschap ook. En telkens als ik een of twee dagen later nog es testte dan werd het steeds duidelijker. Helaas uitgelopen op mk. Maar had vandaag weer zo'n vaag streepje....
Dit lijkt mij ook een streepje hoor! Maar klopt je onderschrift? Heb je net een miskraam gehad? Want ik weet wel dat je na een miskraam nog HCG in je lichaam hebt.. Heel veel succes! Hoop dat het raak is voor je!