Hallo meiden, Wanneer kun je testen als je de pil gebruikt? Is dat na de stopweek eerste dag van de stopweek?? Ik heb veel tussenbloedingen dit is reden dat ik naar huisarts ben geweest. Zwangerschapstest op dat moment gedaan negatief. Maar volgens mij kon die uberhaupt nooit positief zijn, maargoed ik heb eigenlijk geen idee. Xxx joyce
Ik begrijp het niet goed. Als je de pil gebruikt ben je in pricipe niet zwanger. Maar ik denk dat je misschien toch denkt zwanger te zijn? In dat geval zou ik testen als een normale cyclus zonder anticonceptie; op de dag dat je normaal gesproken weer ongesteld wordt. In jouw geval misschien als je weer de eerste pil slikt ?
Ik heb altijd geleerd, dat stomme vragen niet bestaan, alleen stomme antwoorden Ik heb altijd begrepen als je niet zeker weet wanneer je eisprong hebt gehad en twijfelt of er echt wat is, dat je 19 dagen na laatste keer gemeenschap kunt testen. Ik hoop dat je hier wat aan hebt.
Ik snap dat je het niet snapt fleurop. Het is ook nogal ingewikkeld hihi. Zie topic van mij in onderwerp anticonceptie en dan nog is het lastig hihi. maar bedankt voor de info allebei. Dan weet ik dat de zwangerschapstest die huisarts heeft gedaan totaal geen zekerheid meer waarde had omdat die niet positief had kunnen zijn ook al zou ik wel zwanger zijn. Ik gebruik de pil maar die werkt waarschijnlijk niet goed want ik heb heel veel bloedingen, daardoor krijg ik waarschijnlijk nieuwe pil, maar zwangerschap en soatest en uitstrijkje moeten eerst allemaal nega zijn. Eerste twee zijn nega. Alleen zwangerschapstest had op dat moment echt geen zin. Uitstrijkje moet ik nog afwachten. Xxxx joyce
Ik had met de implanon (anticonceptiestaafje) heel veel bloedingen. Met de pil ook, maar pas na mijn eerste zwangerschap. Ik ben naar de gyn geweest voor onderzoeken (het kan zomaar een kyste ofzoiets zijn los van anticonceptie). Uiteindelijk bleek dat deze anticonceptie mij als bijwerking gaf dat het baarmoederslijmvlies wel heel erg dun werd, waardoor veel meer bloedingen. Heel gek, want voor mijn eerste nergens last van maar schijnbaar kan je lichaam en de reactie op hormonen veel doen en veranderen. mijn gyn zei dat ik eigenlijk te heftig reageer en dat de werking gewoon prima is. Ondanks al die bloedingen. Als je de kans hebt... laat je doorverwijzen naar de gynaecoloog voor het geval je dat nog niet gedaan had. de pil is heel betrouwbaar en zal altijd goed werken. Natuurlijk is hierbij regelmaat en niet ziek zijn een voorwaarde. Maar bij jou kan natuurlijk heel wat anders aan de hand zijn
He Fleurop, Hormonen bleh. Ik moest aan de anticonceptie vanwege mijn hormonen na de derde zwangerschap. Hele maand misselijk en met eisprong ongi nog eens 100 keer zo erg dat ik echt dacht ik ben ziek. Daardoor nu de pil en natuurlijk om een vierde te voorkomen. Maar had liever dan een spiraal gehad, maar dat werkt bij mij dus niet om die misselijkheid tegen te gaan. Moet de pil. Xxx joyce
ik zou denken pas op de dag dat je weer moet beginnen met slikken (nieuwe strip). want dan zit je op "cyclusdag" 28