Het gaat dit keer om 2 namen voor nieuwe cavia's. Heerlijk om ze namen te kunnen geven die man niet leuk vind voor de kindjes Ik heb er hier al vier zitten: Mees, Guus, Juul en Jip. Morgen komen er 2 mannen bij en die hebben natuurlijk net zo'n leuke naam nodig als derest! Ik zat al te denken aan Gijs en Joep, maar dat lijkt een beetje teveel op Guus en Jip!
Mees, Guus, Juul, Jip & Miel Geert Jaap Boet Job / Jop Giem Mol Joes Huib Pim Mif Jos / Joos Ruud Mik Reus Drup Giel Aad Sjouk Gees Jur Biem Gord Sjef of misschien: Mees Guus Juul Jip + Mik Geel (dan heb je 2xJ, 2xG, 2xM, 2x ee, 2x uu, 2x drie letters met in het midden een i)
Deze jongensnamen vind ik top: Jeroen Michiel Willem Kees Joes Otto Tibbe of Okke Olle Jelle Teun Koos Piet Toon Syb/ Syp Roef Roel Toon Giel Miel Flip Johan
Rem en Sep of Bram, Henk, Harry, Kees/Cees, Ed, Tuur, Siep, Siem, Lex, Rex, Jan, Lenny, Niels (onze cavia heette zo ), Sjaak/Sjakie, Sjors, Theo, Frank, Jim, Leo, Frans, Joost, Piet, Pieter, Niek, Max, Huub, Jack, Cas, Fons, Ron, Sjon
He, ik was nog namen aan het verzinnen... Flip vond ik ook meteen leuk! Ipv Koos misschien toch nog Sjors?