Blijven twijfelen over kinderwens

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Babywishh, 12 okt 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ja ik heb tot nu toe ook 5 keer positieve testen gehad waarvan 1 goede zwangerschap. Rot is dat he. Maar je hebt er zo weinig aan als je wel snel zwanger wordt als het misgaat. Dus dat versta ik ook onder lang bezig zijn met zwanger worden. Maar in dit topic zijn inderdaad veel vrouwen die lang bezig zijn met zwanger te worden, maar ik spreek voor mezelf dat ik dus wel meer twijfels heb naarmate de tijd vordert. In het begin had ik dat nog niet zo erg. Ik zit nu wel alweer 1 jaar na die laatste zwangerschap, (9 rondes) sindsdien geen positieve test meer gezien.

2. Seffie

Seffie Fanatiek lid

17 apr 2019
    2.284
    2.625
    113
    Vrouw
    Ik herken die twijfel heel erg. Ondanks dat de wens zo groot is en dat maakt het nog ingewikkelder.

ik heb pcos dus zal een behandeling moeten starten. Hier dan geen heftige baby tijd maar wel heftige peuter puberteit af en toe. Dus we wachten tot hij naar school gaat als het ons dan nog gegund is. Maar alles wordt duurder in het leven en ik twijfel steeds meer of ik de kinderen dan wel alles zou kunnen geven en bieden wat ze nodig zouden hebben.

Babywishh vindt dit leuk.
  3. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ja alles wordt duurder, wat gaat de toekomst nog geven met Rusland etc.. ik maak me daar wel druk om. En ooh wat zou ik me schuldig voelen als ik dus wel nog een kind op de wereld zet en de hel breekt los of hij of zij krijgt gewoon een onmogelijke toekomst.

4. Engeltje123

19 okt 2022
    6
    2
    3
    Vrouw
    Hier ook twijfel sinds februari wel spiraal laten verwijderen. Mijn man wou heel graag nog een derde kindje. Kindjes zijn nu 10 en 5.
    Voor mij waren wij compleet. Nu toch constante twijfel. Alles is zo duur aan het worden. Wat met studeren en alle kosten die er nog bij komen. Een baby kost in verhouding niet zoveel. En dan de tijd waar we in leven is het nog een wereld om kinderen te krijgen
    Ondertussen op controle geweest bij de gynaecoloog en blijkt nu dat ik Pcos heb wat het er dus niet makkelijker op gaat maken. Ik ben ondertussen ook 36jaar dus lang moeten we ook niet meer wachten. Ik ben nu gestart met Inofolic om de rijping te stimuleren.
    In ieder geval ik zal blijven twijfelen tot het raak is en dan nog zal het niet stoppen waarschijnlijk.

Babywishh vindt dit leuk.
  5. Babywishh

Babywishh Fanatiek lid

30 jul 2022
    2.065
    1.665
    113
    Vrouw
    Ja precies, ik zal ook blijven twijfelen tot het raak is (als we doorgaan) en ik denk dat ik de hele zwangerschap zal blijven twijfelen. En zelfs daarna me soms nog afvragen waar we in hemelsnaam aan begonnen zijn haha. Had ik na de geboorte van mijn eerste ook. Maar uiteindelijk komt alles denk ik wel goed.
    Ik ben vandaag in ieder geval begonnen met ovulatietesten, zodat we nog goed kunnen nadenken en het, als we het nog niet weten, veilig doen in mijn vruchtbare periode.

Kitten93 en Engeltje123 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina