Hallo dames, Vandaag zit ik op mijn nod en heb vanochtend zwangerschapstest gebruikt van kruidvat 2v5. Eerste test is duidelijk positief maar daarna uur later heb ik weer een test (andere urine gedaan. Zag ik tot mijn verbazing dat die negatief is. Heeft iemand dit meegemaakt? Zie bijlage van de positieve test
Wat een nare verwarring zeg! Ik vind het streepje er wel wat gek uitzien ook, de onderkant is veel vager dan de bovenkant. Laatst kwam in dit forum iemand voorbij die hetzelfde had met de 2v5 test (1tje best wel duidelijk positief en een andere ineens negatief op dezelfde dag). Dat bleek uiteindelijk een vals-positieve te zijn geloof ik. Zo'n donkere vals-positieve zou eigenlijk niet mogen voorkomen bij zwangerschapstesten, maar het schijnt dus dat het bij dit type test blijkbaar kan? Ik zou morgenochtend nog eens een test doen met je ochtendurine (liefst ook ander merk test) en kijken wat daar uitkomt. Ik duim voor je dat die gewoon weer positief gaat zijn!
Ja dat is zeker heel raar en zo donker ook. Ik mag hopen dat het in mijn geval niet zo is. Ik ga morgen opnieuw testen en dan zal ik hier een update over geven aangezien het toch voor komt
Jeetje daar zit je echt niet op te wachten heel apart dit. Denk morgenochtend inderdaad met een andere soort test een poging wagen. Zou dit overigens wel melden bij de Kruidvat, geen idee of dat zo kan maar raar is het wel
Sorry de helft zit er niet bij. Hoop voor je dat je morgen duidelijkheid hebt en positief is natuurlijk.
Het beste is toch te testen met ochtendurine zeggen ze? heb je vanmorgen nog getest? Ik vind je test wel erg duidelijk dus lijkt me toch niet vals….?!