Wat voel ik me rot zeg. Ik zit nu in de ww. Vandaag gebeld door een uitzendbureau met een paar vragen. Die heb ik terwijl ik overdonderd was beantwoord. Of ik vakantie had gepland in zomer enz en of ik gelijk aan de slag kon enz. En mocht morgen komen voor een rondleiding. Nadat ik had opgehangen voelde ik me rot. Hoe ga ik dat doen. Mijn buik kan je niet om heen en heb geen vakantie gepland maar over 13 weken wel ongeveer verlof. Ik voel me nu zo rot dat ik mijn mond heb gehouden. Ze zien me morgen al aankomen met mijn dikke buik. Ik moest nog mailen met aanvullende gegevens naar het uitzendbureau. Nu twijfel ik heel erg of ik in dat mailtje toch vertel dat ik zwanger ben dat ik eerlijkheid toch wel belangrihje basis vind. Helemaal met dit termijn.
Gezien ze echt niet om je buik heen kunnen zou ik inderdaad een mail er achter aan sturen of ze nog even terug bellen. In dit geval duurt eerlijkheid wel het langste...
Nou ik vertel voor ik op gesprek ga ook niet dat ik zwanger ben hoor. Je gaat over 13 weken met verlof. Dat betekend dat je nog 13 weken kan werken. Dus ik zou morgen gewoon naar het gesprek gaan en het daar wel gewoon aangeven maar dat jij dat niet ales een belemmering ziet om te kunnen werken. Het heeft voor mij positief uitgepakt want ik mag op 2e gesprek komen (en ik ben al een stuk verder zwanger dan jij)