Mijn partner wil niet meer vrijen.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Rozeroos, 2 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rozeroos

Rozeroos Niet meer actief

De eerst 16 weken van de zwangerschap had ik absoluut geen zin om nog te vrijen. Ik was misselijk en vond mijn partner ineens niet meer lekker ruiken.
    Na die 16 weken kwam de zin weer rustig aan terug en nu heb ik echt veel zin. (rare hormonen:D)
    Vaak probeer ik mijn partner te verleiden, maar hij wil niet.
    Hij zegt mij niet te willen uitputten. (ik heb BI en problemen met schildklier die ingesteld moest worden en nu oke is. ook ben ik steeds heel erg moe)
    Maar wat ik ook zeg of doe hij heeft gewoon geen zin meer. hij zegt ook dat het aan hem ligt en dat hij zin heeft op andere tijden en dat ik dan al op mijn bedje lig.
    Verder heb ik gelukkig zelf nog handen :D en heb ik best geduld.
    Ik hoop dat zijn zin weer terug komt.
    Gelukkig kan ik nog wel gewoon knuffelen met hem en is het echt een schat.

2. Son1980

Son1980 Bekend lid

2 jun 2012
    689
    1
    0
    Mijn tip! Is niet afdwingen zinloos.

Ben gewoon sexy zwanger en Play hard to get ;)

Mijn man vind me aantrekkelijker, houd van nieuwe mijn rondingen! En sexen meer dan ooit. Ik ben normaal erg mager en hij valt op voller! Dus hij neemt t er van.

3. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    vind ie het niet eng? of misschien vind ie het niet aantrekkelijk.. klinkt heel hard, maar komt wel vaker voor.

4. Rozeroos

ik ben al best stevig van mezelf en heb met mijn 22 weken al een hele flinke buik. Heb het gevraagd of hij het eng vond of mij niet aantrekkelijk, maar hij zegt van niet.
    Maarja welke man noemt zijn vrouw nu onaantrekkelijk.

Hoop gewoon dat hij bijdraait.

5. Biny

Biny VIP lid

10 feb 2011
    17.556
    5.653
    113
    Vrouw
    Weet je zeker dat ie t niet gewoon eng vind?
    Hier ook gehad en na 6 weken ofzo kwam er eindelijk uit dat ie t wel beetje eng vond enzo

6. Rozeroos

mijn partner heeft veel allergieen en eczeem. Gelukkig is het nu op dit moment rustig. Maar als hij mij oraal bevredigd word het te vochtig en gaat zijn huid stuk in zijn gezicht.
    Hem bevredig ik nog wel, maar heb vaak wel het gevoel voor wat hoort wat.

Denk dat ik van de week maar eens een goed gesprek erover ga beginnen. Kijken of hij er nu wel over wil hebben.

7. Snowy09

Snowy09 Actief lid

13 aug 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Hier helaas geen tips. Hier een man die altijd maar al te graag wil ook tijdens de zwangerschap

8. bagheera

bagheera Bekend lid

2 aug 2011
    746
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goh dat is dan inderdaad ook niet echt een optie als hij onder de uitslag komt te zitten! Seks is natuurlijk geen ruilmiddel maar kan het me heel goed voorstellen dat je als je hem verwend ook wel eens denkt en ik dan? Hoop dat hij zich openstelt tijdens jullie gesprek. Het kan een gevoelig onderwerp zijn waarbij men nog wel eens defensief op reageerd ("ja maar jij wilde eerst drie maanden geen seks ed"). Hoop echt dat jullie een oplossing vinden en zo niet pakken jullie het na de zwangerschap toch weer gewoon op? Je bent echt niet de enige vrouw of man die weinig tot een seks hebben tijdens een zwangerschap, er wordt alleen niet zo vaak over gepraat. Het is natuurlijk altijd makkelijker om te vertellen dat je man niet van je af kan blijven omdat hij je zwanger prachtig vind of dat je zelf nog een hoog libido hebt dan te zeggen dat je man je zwanger niet sexy meer kan vinden of je zelf weinig zin erin hebt.

Succes met je gesprek!

9. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    hmm mijn man kwam van de week met de mededeling dat zijn libido erg laag is.

Bij de eerste durfde hij niet meer op den duur en nu geen idee.
    Pfff waardeloos is het wel

10. Rozeroos

Mijn partner zei gister avond hetzelfde hij heeft gewoon geen zin, maar vind me super lief.
    Ook zegt hij dat hij zich laatste tijd niet heel lekker voelt.

Mijn schat is nu wel bezig met nesteldrang en staat in de zorgmodus. Lijkt wel of hij zwanger is. Vind het best grappig. :D

11. Chaii

Chaii Niet meer actief

Mijn man had het ook bij de zwangerschap van mijn dochter.
    Deze keer helemaal niet raar genoeg.
    Achja, mannen... en dan zeggen ze dat vrouwen niet te begrijpen zijn. ;)

12. mar9

mar9 Actief lid

28 okt 2011
    348
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hmm, wat ik dan niet helemaal snap: hij wilt geen sex, omdat het voor jou zo vermoeiend en pijnlijk is, maar laat zich wel door jou bevredigen. Dan heeft hij toch 'zin' en het kost jou evenveel, zo niet meer, moeite.
    Ik vind het ook een beetje klinken alsof die het toch wat eng of onwennig vindt.
    En een tip, ik heb ook veel last van mijn bekken, maar er zijn wel standjes die goed te doen zijn! Succes ermee!

13. Rozeroos

Hij vind het ook lastig om er over te praten, merk ik.
    Vind het jammer dat hij verder niet wil, maar laat het zo maar ff.
    Ik wacht wel tot hij het zelf aangeeft. Hij zegt zelf er zijn veel belangrijkere dingen in onze relatie dan sex. :D
    Het is voor hem zijn eerste "eigen" kindje. Hij heeft al heel lang een kinderwens, maar nooit de juiste partner. Dus denk dat hij idd het best eng vind allemaal. Hij doet ook bijna het hele huishouden. Wil niet dat ik te ver moet wandelen en bedenkt dat ik bepaalde dingen beter niet meer kan doen. nu heb ik ook wel wat klachten en bi, maar het is soms best overdreven.
    Ook de kinderkamer heeft hij helemaal klaar gemaakt al bij 12 weken. En hij is steeds aan het klussen, echt alles moet af en brandschoon.

14. Nati

Nati Niet meer actief

Mijn man heeft er ook moeite mee. Voor mannen is het ook niet niets, die vinden het soms best eng wat er allemaal in het lichaam van een zwangere vrouw gebeurd. In het begin durfde hij niet zo goed, omdat hij bang was voor een miskraam (hij wou niets 'stuk' maken) en nu ik een dikke buik heb denkt hij steeds aan het kleine baby'tje dat daar binnen aan het groeien is en daar raakt hij niet bepaald opgewonden van. Ik kan dat heel goed begrijpen en zal hem zeker niet pushen of zo. Soms begint hij zelf met vrijen, maar als het dan toch niet lukt vind ik dat niet erg, maar schattig eigenlijk. ;)
    Ik denk dat het na de bevalling allemaal wel weer goed komt en ik maak me er nu niet zo druk om.

15. Melindy

Melindy Fanatiek lid

2 jan 2012
    1.078
    0
    0
    de eerste keer/twee keer vond mijn man het best wel spannend.
    we hadden wel enkele pogingen nodig voordat we een houding vonden die zowel goed vol te houden was als niet pijnlijk. het leidde wel tot veel gelach trouwens. we voelden ons net twee pubers die het voor het eerst deden :D

mijn man heeft nu wel meer zin dan mij, maar hij begrijpt waarom ik geen zin heb. hij snapt best dat als ik de kleine voel bewegen ik al klaar ben. en ik weet dat hij zwangere buiken niets vind en alles behalve aantrekkelijk. grote borsten vind hij daarintegen helemaal het einde dus mag hij zachtjes met de mijne spelen (ze zijn nog steeds een beetje gevoelig)
    we zijn met ons tweeën hier over heel eerlijk, we hebben zeker in het begin veel lopen praten. ik denk dat praten, hoe moeilijk het ook is soms, de beste oplossing is. alle gedachten op tafel gooien, open en eerlijk zijn. dan kan je elkaar evt ook helpen. oh en elkaar respecteren natuurlijk. iedereen reageert anders natuurlijk op een zwangerschap en met de gedachte dat er wel een leventje in de buik groeit

16. miepkip

miepkip Bekend lid

22 feb 2012
    930
    0
    0
    Hier ook een die erg bang was in het begin, en een lange tijd niet wou vanwege de kleine man. Maar nu.. We hebben erover gepraat en meneer kan niet meer van me afblijven! Soms om gek van te worden :$ Maar zodra het aankomt op seks en meneer bijna klaarkomt, zakt alles weer weg. Lijkt net alsof dan weer doordringt dat er een baby in ontwikkeling is.

17. Hettie

Hettie Bekend lid

23 aug 2010
    956
    0
    0
    ik ben normaal heel slank en nu heb ik dus een buik. was bang dat mijn man mij nu niet aantrekkelijk zou vinden want hij houd niet van vollere vrouwen. maar hij vind me nu ook heel mooi toch ons kindje wat er in mijn buik zit! haha en tja die 2 grote pluspunten boven mn buik doen het ook goed haha. we hebben wel sex maar hij doet wel voorzichtig hij durft niet zo hard als normaal haha. wel lief vind ik.

18. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

Oohh meis wat een afzien!! :D Ik herken het ik ben ook NIET te stoppen, lekker hoor!

Voorheen deden wij het al elke dag maar nu zonder overdrijven kan het zo 2 of zelfs 3 x zijn ! :cool: Maar mijn man wil dan ook wel graag! ;)

Verder is het algemeen bekend dat de man het 'eng 'kan vinden om nu te vrijen. Ik denk niet dat het 1, 2 iets met jou te maken heeft.

Maar zoals je al zei gelukkig heb jij je eigen handjes nog! :D:D:D:D

19. vivianbraak

vivianbraak Niet meer actief

O jee ik besnuffel mannelijke nesteldrang! :cool:

20. Justy

Justy Fanatiek lid

12 jul 2011
    3.548
    0
    0
    hier geen problemen gelukkig. idd wel wat onwennig soms om een houding te vinden waarin mn buik niet in de weg zit, haha hylarisch...

Deel Deze Pagina