hai! onze kleine man word volgende week alweer 1 jaar, nu wil onze beste vriend iets blijvends geven, speelgoed word uiteindelijk weggegooid of verkocht zo ook met kleertjes, dan kom je al gauw op een tandendoosje of iets in die trant maar dat hebben we al, hebben jullie tips voor iets waar onze kleine man later ook nog plezier van heeft?? alvast bedankt!
Wij hebben dit, echt geweldig. Nu gebruiken en bewaren voor later... https://studiokidenko.nl/mijnkartonboekje
wij hebben zoiets; Opbergbankje 3 uiltjes Maar dan van het geboortekaartje... We hebben ook voor nummer 2 eentje in de maak...
Ik dacht ook meteen aan een fotoboekje. Qua speelgoed wordt een schommel of zandbak natuurlijk wel jaaaren gebruikt, dus zou ik ook een leuk cadeau vinden!
Grote spul zoals zandbak speelhuizen etc is hier allemaal al aanwezig van de 1e hihi maar we zijn eruit word een persoonlijk bordje met zijn eigen verjaardagsfoto
Ik kreeg zo'n grote keramiek spaarvarken die je kapot moet slaan om je spaarcentjes te pakken. Vond ik erg leuk
zilveren kinderbestek met naam erin gegraveerd?! gebruik je nog heel lang en blijft ook. mooie fotoshoot met een goede fotograaf?
ook super leuk! die bordjes blijven echt heel mooi, hier gaan ze de vaatwasser in, word er op gesneden en geen krasje op te zien!