Nou zoals de tekst al zegt Onze kleine man MOET echt ingebakerd worden anders doet er niemand hier in huis een oog dicht hihi maar nu vroeg ik me af of ik een pacco zak met een snoozzz wikkel kan gebruiken? Heeft iemand hier ervaring mee?
Gebruik je de snoozz omdat zijn bedje schuin staat? Het lastige is dat je de onderpand (tussen zijn beentjes) niet kan gebruiken. Ik denk dat als hij ingebakerd ligt in een schuin bedje, hij ook door de snoozzz wikkel naar beneden kan zakken. En dat lijkt me erg link. Ik had mijn zoontje in een slaapzak erin en dan hing de snoozz band onder zijn oksels maar dat kan dus niet bij de paco.
Dat is idd het geen waar ik mee zit. Bedje staat wel ietsje omhoog maar niet heel veel. De rede dat ik het wil gebruiken is omdat ik merk dat hij met wakker worden zich erg boos kan maken en lijkt te willen rollen.
Ik heb de swaddle gebruikt vond die erg makkelijk heb hem van 4 tot 10 w gebruikt. Die zat erg fijn kan er niet inzakken of iets.
en dan? als hij sterk genoeg is om om te rollen kan hij ook zn neus vrij maken door zn bolletje te draaien. te tegen die tijd heeft hij vast al gehuild en ben je dr bij/ wakker van geworden dochter kon hier al tijgeren (6 mnd) en lag nog ingebakerd. met 6.5 maand was ze er klaar voor om uitgebakerd te worden
Geen ervaring met snooz, wel met inbakeren en schuin bedje. Wat wij hier deden op aanraden van de verpleegkundige vh zkh, was een handdoek diagonaal oprollen, en dan in hoefijzer vorm aan de punten met veiligheidsspelden vastmaken aan het matras. Daaroverheen het hoeslaken. En daar kun je je kindje dan inleggen. Dus billetjes tegen de handdoek, bovenbeentjes op de handdoek. En dan heeft hij aan beide kanten naast zich de uiteindes van de handdoek (de punten kun je ook weer terugslaan, zodat die spelden niet bij het hoofdje vastgemaakt hoeven te worden), waardoor er veel minder snel gerold kan worden. Kindje ligt in een "u" zeg maar.