Ja, wij hebben ook voor allebei een zilveren rammelaar met hun naam er in gegraveerd gekregen, wordt veel mee gespeeld.
Een geboorte beertje, zag er laatst een bij prenatal erg leuk, in het ene voetje staat de naam geborduurd en in de andere geboorte datum.
Ik weet niet of het al genoemd is (heb niet alles gelezen), maar ik vind zelf een geboortetegel erg leuk. Vroeger was het volgens mij heel gebruikelijk dat dat op de kinderkamer hing (ik, mijn zusje en broertje hadden er alle3 één), maar tegenwoordig zie je het niet meer zo vaak. Verkoop van geboortetegel
Ik heb zelf een canvasdoek gehad,en daar was de voorkant van haar geboortekaart op geschilderd! Echt heel leuk!!
ik heb voor mijn beste vriendin een aapje gekocht met een shirtje waar ik zijn naam en geboortedatum op heb laten borduren... hij is daar helemaal gek mee, het aapje is heilig en blijft leuk!
een geboorteboek met al veel dingen erin heb ik aan me nichie gedaan was erg geslaagd. idd ale zilveren dingen met naam ed zijn leuk. een geboortetegel hangt hier ook een geboorduurde ook leuk. armbandjes zijn er ook niet genoeg hoor ook altijd leuk. en dan de gipsen dingen ook leuk wle lastig te doen maar ook eerg leuk als het lukt.
je kan tegenwoordig ook een beer met een shirtje aan bestellen en op dat shirtje staat dan de naam en geboorte datum van het kindje. Zelf hebben we een bedel armbandje gekregen waar we elk jaar een bedel aan hangen.
Gijs heeft van mijn beppe (oma) een verzilverde rammelaar gekregen. Daarin staan zijn naam en geboortedatum gegraveerd
voor mijn beste vriendin heb ik een klok gemaakt met daarin als achtergrond het geboorte kaartje. gewoon een leuke klok gekocht die uit elkaar kon en het kaartje ingescand en op juiste maat uit geprint en voor mijn broer heb ik een foto van de eerste dag uitvergroot en het geboorte kaartje ook en die samen leuk ingelijst
mijn broertje heeft de afbeelding van het geboortekaartje in een spiegel laten zandstralen emt haar naam en geboortedatum erbij
wij hebben bij alyssa het geboorte kaartje in de vorm van een schoentje gekregen die in een doorzichtige bal zit en een handdoek met haar naam en geboorte datum erin. ook heb ik een soort fotolijstje gehad met in het midden sokjes en op het lijstje staan haar naam en geboorte datum. het is zeg maar een 3d fotolijstje geworden, de sokjes zijn ook echte sokjes. liefs doris