Blijvend licht lijntje ovulatietest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Annie82, 27 dec 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ben vrij nieuw met ovulatietesten. Vorige periode was het Omo-wit, vervolgens dun lijntje, duidelijk lijntje en weer Omo-wit binnen een tijdsbestek van een dag of 6. Nu ben ik aan't testen vanaf dag 10 (zit inmiddels op dag 19) en ik heb constant een vaag lijntje op de ovulatietest. Er treed totaal geen verandering op!?
    Heb dagelijks rond het zelfde tijdstip getest met af en toe een extra testje. Ik kan er geen foto van maken, want krijg het streepje er niet op. Ik blijf dus maar doortesten. Hoe kan het dat het lijntje zo vaag blijft zo lang? Oh ja gebruik de testen van z&k.

2. xElles

xElles VIP lid

24 mei 2013
    9.575
    2.232
    113
    Je kunt dat lijntje zelfs altijd hebben 😉 Natuurlijk dan wel een uitschieter tijdens je vruchtbare dagen.
    Maar er zijn genoeg vrouwen die altijd lijntjes hebben op hun ovulatietest.

3. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ligt dat aan de soort test en is het dan verstandig eens een ander merk te proberen? Of hoe speur je dan je eisprong op? Door te temperaturen?

4. Moess

Moess Niet meer actief

Er zit altijd LH in de urine van vrouwen. De ene keer wat meer dan de andere keer. Voor de eisprong krijg je de LH piek die een duidelijk positieve test veroorzaakt.

5. Soof87

Soof87 Actief lid

23 dec 2014
    488
    5
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ook elke keer een licht lijntje bij de Z&K ovulatietesten.
    Vorige week een positieve, zo dus:

Bijgevoegde bestanden:

6. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Mijn testen van z&k knallen daarentegen écht als ze positief zijn. Dus dat kan ook nog. Geen mens is hetzelfde. (Donkere streep is de testlijn, dus echt stukken donkerder dan de controlelijn). Heb wel ook bijna altijd gedurende de hele cyclus twee lijntjes, variërend van licht tot bijna even donker als de controlestreep, maar dan zijn ze dus bij mij nog niet positief. Echt pas als hij knalt zoals in de foto en soms is hij dan al meerdere keren op en af gelopen!

7. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Eindelijk een knaltest! Joehoe! Op dag 21 dus blij dat ik doorgetest heb.

Bijgevoegde bestanden:

• image.jpg
      image.jpg
      Bestandsgrootte:
      16,3 KB
      Weergaven:
      16
  8. Lala90

Lala90 Bekend lid

21 aug 2015
    958
    1
    0
    Annie, het zou kunnen zijn dat hij nog donkerder kan hoor. Een echte "knaltest" staat vrij letterlijk voor: testlijn die van het scherm af spat! Mocht hij nou morgen lichter zijn, dan weet je ook meteen dat je goed zat en dat je ei vanaf nu over ongeveer 12 tot 36 uur springt.

9. Annie82

Annie82 Fanatiek lid

27 nov 2015
    1.694
    807
    113
    NULL
    NULL
    Ja de foto is niet helemaal scherp en vrij vroeg genomen. Maar het was me wel duidelijk hoe snel dat lijntje verscheen! Nu ff gezellig maken. Dank voor de tips van jullie ervaringsdeskundigen!

Deel Deze Pagina