Niks aan de hand?

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Shyy, Oct 7, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Shyy

Shyy Lid

Oct 4, 2008
    7
    0
    0
    Hoi hoi, ik weet sinds zaterdag dat ik zwanger ben :D Ben uiterst gelukkig en zie het natuurlijk helemaal zitten.

Nu had ik gister wel last van misselijkheid en wat pijntjes in mijn buik,zijen en onderrug. Vandaag was ik vrijwel helemaal niet misselijk?! is dit juist slecht of hoef ik me niet druk te maken? Wel heb ik wat krampjes en meer een zeurende pijn in mijn buik zijen en onderrug.

Moet ik me zorgen maken of valt het allemaal wel mee?
    Dit is mijn eerste zwangerschap dus sorry als dit rare vragen zijn :oops:

Liefs

2. Meduusje

Meduusje Actief lid

Sep 24, 2008
    230
    0
    0
    advisor
    ik had dit bij de eerste en nu ook weer je lichaam is zich heel erg aan het veranderen volgens de arts hoort het erbij een echte miskraam voel je meestal niet aankomen nu hopen dat we ons beiden tot de juni mama´s mogen rekenen

3. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ik had dat ook en heb een echo gehad en alles is goed het hartje klopt stevig

vaak een menstruatie gevoel in de eerste week wil niet zeggen dat het fout gaat heb ik ook gehad en iedereen die zwanger was heb ik het nagevraagd en ze hebben er allenmaal last van gehad en als je steken krijgt in je rug naar je zei naar je liezen is dat volgens mijn gyn banden pijn

liefs ancie

4. ancie

ancie Bekend lid

Feb 17, 2007
    514
    0
    0
    ohh ja ik ben de ene week misselijk en de andere week niet vaak alleen van nare luchtjes

je hoeft je geen zorgen te maken anders bel je de gyn of je vk voor na vraag

liefs ancie

Share This Page