Hallo, Hoe lang kan het duren voordat een zwangerschapstest een goed resultaat geeft? Ik heb er nu al veel versleten elke keer negatief. Maar ben nu al 4 dagen overtijd. Nog steeds geen PMS ofzo.. Ook zijn mijn borsten gegroeit, tepelhoven veel groter, grotere tepels, soms wat pijnlijk, met vlagen misselijk en nu al 2 weken erg moe.. Ook vooral in de avond een trekkerig, soms wat zwaar gevoel in mijn onderbuik. Moet ik het nu blijven afwachten of naar de HA gaan. Is dit bij meer zwangere vrouwen zo gegaan? Liefs
Een vriendin van mij was 5 weken over tijd en kreeg steeds negatieve testen... Ze is op een gegeven moment naar de HA gegaan en kreeg daar opnieuw een urine-test, en die was toen wel positief.... Je lichaam kan heel raar doen, en elk lichaam is anders en reageert anders op testen... bij de een geeft ie postief aan nog voor NOD, bij de ander op NOD zelf... of ja erna... en langggggg erna... Ik zou zeggen, kijk het nog even aan en ga dan naar de HA, als je nu naar je HA gaat dan zal hij je terugsturen met het advies te wachten, en geduld te hebben....
Geen enkele lichaam is het zelfde als het andere! Wacht nog ff af test dan nog eens is het dan nog neg. dan naar de ha! 't is wat met die hormonen!