Iemand hier ervaring mee? Ik ben 10 weken geleden bevallen van onze mooie zoon. Na een week of 5 was het vloeien eigenlijk gestopt. Dit voor 2 weken.. Sindsdien (nu alweer 3weken) heb ik steeds last van bloedverlies. Niet superveel en de ene keer wat meer dan de andere keer. Sinds 2 weken slik ik de minipil omdat ik bv geef. Bloeden is echt niet minder geworden (na mijn idee zelfs iets meer) Iemand ook meegemaakt en ging het vanzelf over?
Ik heb 7½ week gevloeid na de bevalling. Ook soms met tussenpozen van een paar dagen. Ik heb dit wel goed in de gaten gehouden, want als het vloeien niet stopt, kan dat een teken zijn van placentaresten in de baarmoeder. Bij jou spelen er meer factoren, zoals het feit dat je met de minipil bent begonnen. Kun je het eens bij de dokter (of beter nog, gynaecoloog) ter sprake brengen? Enne: Jij gaat echt niet blijvend vloeien hoor!
Overleg het even met de huisarts. Ik blijf bijv. juist vloeien door de minipil. Ik weet dit of dit bij jou ook een oorzaak is, maar het zou kunnen. Ik kwam er pas na drie maanden vloeien achter dat het door de minipil kwam, omdat ik te eigenwijs was om even te bellen . Gevolg wel een ijzertekort. Het kan ook nog zijn dat je baarmoeder niet helemaal schoon is. Kortom even bellen en overleggen met een arts.
Oei astre jij bleef bloeden door de pil? Ik vloeide alweer voor ik starte maar inderdaad toch maar even bellen denk ik.. Athans wacht nog af denk ik tot mijn strip op is, even kijken wat het doet. Nog meer ervaringen welkom 😄
Even naar een arts...... Kan veroorzaakt worden door een rest van de placenta. Als je wil kijken wathet effect is van de minipil zou je daar even mee kunnen stoppen en kijken wat dat doet. Stopt het dan nog steeds niet, dan echt even naar een arts.
Hier ging ik met de minipil ook vloeien. Heel irritant. Zodra ik stopte was het ook klaar. Dit was wel rond de 9 maanden, maar het zou dus kunnen komen door de pil.
Ik ben nog niet zover dat ik weer aan de pil ga maar mijn vk zei dat de pil die je mag slikken tegelijk met het geven van borstvoeding er wel voor zorgt dat je tussendoor ongesteld kan worden. Wellicht dat je daar last van hebt.
Hier 12 weken gevloeid, soms een dagje amper wat en dan weer de volle lading. Toen is het 2 weken weg geweest en nu vloei ik alweer 3 weken achter elkaar. Met uitzondering van donderdag, toen was het over, helaas vrijdagavond weer terug en nu kan ik weer verde remt de tampons.. :/ Morgen ga ik een afspraak bij de gynaecoloog maken.
Ik ben sinds ik 3 maanden geleden met de minipil ben begonnen niet meer ongesteld geworden, nou geef ik daarnaast wel borstvoeding maar ik was daarvoor al 2 keer ongesteld geweest. Ik zou dus wel even contact opnemen beter even laten controleren, ook i.v.m. je ijzer.
En Sab, ben je al bij de dokter geweest? Bij mij nam het bloedverlies laatste dagen enorm toe, ook grote stolsels en een raar drukken gevoel/steken in mijn onderbuik maar geen menstruatiepijn. Bij de gyn. geweest voor een echo en er zat iets groots in mijn baarmoeder wat er niet hoort. Donderdag krijg ik een kijkoperatie waarbij ze het gelijk weg gaan halen (gelukkig wel met een ruggenprik verdoofd). Hij dacht aan een poliep of myoom en eventueel een placentarest.