Hoihoi, Mijn eerste post op deze site (Hallo allemaal ) En meteen een vraagje. Ik ben (natuurlijk samen met mijn vriend) nu al ruim 6 maanden bezig zwanger te raken, ervan uitgaande dat mijn eisprong +/- 14 dagen na mijn 1e dag ONGI zou zijn.. Nu merk ik de afgelopen 2 dagen al dat ik érg veel afscheiding verlies, wat ik normaliter nooit heb rond deze tijd, of in ieder geval er niet echt bij na heb gedacht. Kan het zijn dat ik nu al mijn eisprong heb? En dus al een half jaar verkeerd klus?! ](*,) Mijn 1e dag ong. was 31 december.. Hoop iets te horen! Liefs Esmee
Hoi Miss Esmee! Hoe lang duurt je cyclus normaal gesproken? Volgens mij hebben vrouwen over het algemeen 14 dagen voor het einde van hun cyclus een eisprong... De calculator hier links in de balk is ideaal... Je eerste cyclusdag (ongidag) invullen, de dagen hoe lang deze duurt voordat je weer ongi wordt en dan VOILA, je berekening... Erg handig, haha! Heel veel succes gewenst aan jou en je manneke en zowieso natuurlijk heel veel klusplezier! Liefs Chris
Hey Chris, dankjewel voor je snelle reactie! Mijn cyclus is zeer regelmatig en 27 dagen. Ik zal eens gaan goochelen met die banner! Liefs
Hoi hoi, Een vroege eisprong zou wel kunnen op zich. Wat voor "klachten" heb je nog meer waardoor je denkt dat dit weleens je eitje zou kunnen zijn ? In ieders geval voor de zekerheid toch je ventje maar even verleiden vanavond, hahaha... Liefs, Bibu !
Hai, hmm.. vandaag geen klachten maar gisteren erg duizelig, en lichte buikpijn.. dat zette mij aan het denken.. x
Hoi hoi, Als ik jou was zou ik vanavond toch een poging wagen, onze hormonen kunnen voor rare dingen zorgen en net als we denken dat we weten hoe het zit met die cycles blijkt het net allemaal weer anders te zijn. Veel plezier vanavond, Bibu !
Hey Esmee, Afscheiding geeft inderdaad een naderende eisprong aan, alleen je moet maar net weten welke dag dat is. Maar afscheiding op zich is al een goed teken. Bij mij gaat het in ieder geval gepaard met krampjes in onderbuik en beetje opgezet. Klussen zou ik zeggen!
dat afscheiding zegt niet altijd wat vind ik. als ik ongi ben geweest dan een week later ofzo begint de afscheiding , heb ik me eisprong gehad dan dtopt de afscheiding en zo een 5 a 7 dagen voor me volgende ongi komt de afscheiding weer , ik heb zo elke keer van als het na me eisprong weer komt dat ik weet dat ik weer ongi ga worden
Het hangt natuurlijk ook van de soort afscheiding af. korrelig of cremig is niet vruchtbaar waterig of eiwitachtig is wel vruchtbaar dit kun je zien als je het tussen 2 vingers houdt (of een toiletpapiertje) en je er draadjes van kunt trekken, als het niet gelijk breekt maar een draadje van een paar cm kunt trekken is het vruchtbaar (eiwittig) je kunt het dus ook een beetje zien, na je ei droogt je afscheiding weer op of wordt het weer cremig enzo... succes rensie
even een vraagje ik moet of de 14de of de 18de weer ongi worden maar heb nu alleen maar van dat wittige afscheiding is dat normaal? of is dat een teken dat ongi eraan komt? bedankt alvast groetjes en knuff
dank jullie wel voor antwoorden dan ga ik weer verder zitten duimen hihi en niet alleen voor mezelf maar voor alle meiden natuurlijk
Goedemorgen allemaal Vanochtend, gisteren én eergisteren (de 9e, 10e en 11e van mijn cyclus) veel doorzichtig nat (dus niet korrelig ) afscheiding en ik heb het nu eigenlijk voor mijzelf al bevestigd: ik vrij al 6 maanden op de verkeerde data! En dat is verdraaid stom want mijn man zit bij de luchtmacht en is dus maar beperkt thuis. Wij zitten hier dus enorm te balen! Wij hielden altijd rekening met de 13e of 14e dag! Nouja.. volgende maand meer geluk, ook voor alle anderen natuurlijk!
Ik heb het zelfde gehad Esmee....alleen heb ik een onregelmatige cyclus, wij kluste zeg maar te vroeg en niet op het juiste tijdstip. Misschien moet je deze link eens lezen... http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=3646 Maarre...je weet het nu in elk geval, dus tijd voor aktie Succes meis!