Hoi. Ik vind de onderste gedeelte van mn auto gordel voortaan zo vervelend! Drukt zo tegen mn buik aan. Trek hem steeds losser maar dat ding trekt zichzelf weer strak natuurlijk. Hebben jullie daar ook last van? Heeft er iemand de gouden tip?? Ik word alleen nog maar dikker als het goed is en dan wordt het nog vervelender denk ik..
Ja een zwangerschapsgordel!! Deze zit om je bekken en onder je buik! Ik vind het nu al ideaal, omdat je bij een noodstop de gordel niet in de buik drukt. En dan heb ik nog geeneens een buik Dus met een dikke buik helemaal ideaal denk ik BeSafe Veiligheid Zwangerschaps-gordel zonder isofix
Hallo iedereen, Ik heb al in mijn vorige zwangerschap (dochtertje is nu bijna 2) een gordel versteller gehaald bij de halfords. Kostte minder dan 5 euro, en daar had ik er gelijk 2 voor, en die zorgt ervoor dat je de onderste gordel kunt verstellen, hoeveel je wilt. Werkt fantastisch en geeft ook een veilig gevoel.
Ik heb de besafe sinds ongeveer 16 weken en hij is ideaal! Enige wat ik vervelend vind is dat ik m moet verplaatsen steeds als ik zelf ga rijden of bijrijder ben. Maar het is veel veiliger dan zonder!
Ik ga ook meteen op zoek! ik loop ook de hele te sjorren aan de gordel. Wat fijn dat dit is uitgevonden!
die besafe heb ik zitten te bekijken. Misschien dat ik die over een tijdje bestel mya ik snap jou tip nog niet hoe die werkt. Heb je een foto of website? Die nekbeschermertip ga ik gelijk proberen. Ding zit nu al in de auto, alleen lager hangen. Maar vraag me af of dat voldoende helpt. Het drukt dan nog steeds natuurlijk. Tnx voor de tips!
Hallo iedereen, Nee die lijkt zeker niet op de besafe gordel. Je kunt googlen op de naam gordelversteller. Dan zien jullie m meteen. Is een klein zwart dingetje, waar je een soort van de onderste gordel in dubbel vouwt. Zodat je geen druk ervaart van de onderste gordel, zit fantastisch.
hmmm klinkt ideaal! ik vind alleen maar een versteller om de gordel bij je nek vandaan te halen. zal later nog eens verder googlen want dit bedoel je niet denk ik
Denk wel dat je de goede hebt gevonden hoor. Daar kan je t namelijk ook voor gebruiken hoor. Multifunctioneel dingethe is het.