Hoi, Ben nu 22 weken zwanger en heb een aantal puntjes waar ik me zorgen om maak. Donderdag moet ik naar de verloskundige dus ga het dan uiteraard even bespreken, maar wil kijken of jullie mij misschien al meer kunnen vertellen. Ik heb sinds een week of twee last van het volgende: Als ik langer dan 30 minuten sta of wandel krijg ik echt steken bij mijn liezen, dusdanig erg dat de tranen in mijn ogen springen en ik echt per direct moet gaan zitten of liggen om het te kunnen stoppen. Daarnaast kan ik ook gewoon niet zo lang bezig zijn omdat ik dan enorme pijn in mijn onderrug krijg ook dusdanig erg dat ik moet gaan liggen. Ook heb ik soms het gevoel alsof er soms iets in mijn buik helemaal verkrampt en er ontstaat dan een harde plek, vindt het een heel naar gevoel. De meeste van jullie zullen denken dat ik misschien te veel doe, maar die steken heb ik al als ik in de ochtend uit bed kom en de hond ga uitlaten, dan heb ik voor de rest nog niets gedaan. Iemand enig idee of dit normaal is of wat ik ertegen kan doen?
Goedenavond, heeft je eigen verloskundige al je vragen kunnen beantwoorden? Indien dit niet het geval is, hoor ik het graag! Groetjes Monique