Goedemiddag allemaal Ik heb een vraagje: Ik ben medio december gestopt met de pil en daarna gewoon netjes ongesteld geworden. met een cyclus van 28 dagen. Nu heb ik vorige week veel geklust Za Zo Di omdat ik als goed is maandaf mn eisprong had Zijn er nu goede kansen? En heb ik wel gemeenschap in de goede dagen gehad om kans te maken? Ik moet wel zeggen voel me sowieso beetje anders dan anders heel licht in het hoofd en steken bij mn heupen beetje last van de rug en kan niet goed op de buik meer liggen dan voelt het alsof er ballon ofzo in mn buik zit (beetje lastig te omschrijven) Kan ik nu al een test doen of niet? Moet dinsdag ongesteld worden.
Meid, doe dinsdag als je niet ongesteld wordt een test, op de meeste testen staat dat je kan testen als het je NOD dag is. De kans dat je negatief test omdat je te vroeg test is groot en die teleurstelling is denk ik erger dan dat je nog een paar dagen is spanning blijft en dinsdag test. Succes he!
Kan van alles zijn. Had dit afgelopen maand voor het eerst en dacht zwanger te zijn. Werd gewoon ongi helaas. Kan ook met ontpillen te maken hebben, soms lijken de klachten gewoon heel erg op zwangerschapssymptomen. Ontpillen kan maanden duren. Zou afwachten tot je nod en anders tot minimaal 2 dagen voor nod
vandaag gewoon een test proberen? K heb het gevoel dat het raak is maar dat is misschien ook puur omdat je het zo graag wilt. Dinsdag zou ik namelijk ongesteld moeten worden.. is de kans wel aanwezig dat ik genoeg hcg in mn urine heb?
Het kan dat je positief test, maar ook dat zegt dan nog helemaal niks. In 60 tot 90% van alle mensen die voor nod testen gaat t dan uiteindelijk toch nog mis en dan heb je jezelf misschien stiekem blij gemaakt met niks. Maar het is jou keuze meid, als je echt zeker denkt te zijn dan kan je een test proberen
Ik sluit me aan bij Lotte. Vorige ronde had ik ook al deze symptomen, maar werd toch gewoon ongesteld. Zo vroeg testen heeft eigenlijk geen zin. of het is negatief en voel je teleurgesteld maar heb je gewoon nog te weinig hormoon in je urine of je ziet misschien een heel licht streepje waar je blij mee bent en je wordt toch ongesteld. Het is niet voor niks dat ze bij de testen zeggen wachten tot je verwachtte menstruatie. Wel heel veel succes natuurlijk
heb net een test gedaan en hij is inderdaad negatief Kan het alsnog wel betekenen dat ik zwanger ben of is die kans nihiel?
kan zijn dat je nog te vroeg heb getest en daarom nega toont, als je niet ongesteld word dinsdag zou ik nog eens testen! maar idd zoals de andere meisjes zeggen kunnen de symptomen ook ontpillen zijn, al hoop ik voor u van niet he! ik wens je super veel succes !
okeej dank je wel Toen ik bij de eerste keer stoppen met de pil geen onregelmatige cyclus enzo had ben ik nu erg naief en wil ik eigenlijk niet geloven dat het nu wel zo zou kunnen zijn. Hebben jullie dat ook of niet? of herkennen jullie je daarin?
mijn cyclus was eerst onregelmatig en nu erg regelmatig.. heeft een paar maand geduurd. Vroeger was het ook alijd 28 dagen. Hoe weet je trouwens wanneer je je ei had? Heb je ovu testen gedaan?
puur mn gevoel eigenlijk en had een korte krachtige steek in mn zij waardoor ik dat dacht en omdat ik altijd al een cyclus van 28 dagen heb was het ook gewoon na 2 weken zeg maar..
mm mijn ei is op dag 16/17 had ik niet verwacht, ik dacht ook altijd op dat 13/14 ivm cyclus van 28 dagen. Ik heb toen ovulatietesten gedaan en kwam er dus achter dat ik helemaal niet op de juiste dagen had geklust! Deze maand eigenlijk voor de eerste keer op het juiste moment! Raar he?
okeej das wel apart inderdaad nou hopen dat het nu wel goed gaat en hoop nu niet dat ik er alsnog verkeerd heb geklust...