wisselende menstruatiepijn

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door kimberley23, 1 jul 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kimberley23

29 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ongeveer 5 week zwanger, maar al zeker 4 week aanhoudende menstruatie klachten.
    Nu met vlagen zo erg dat ik er nachts wakker van word.
    Overdag kan ik bij zo pijn moment niet meer staan of zitten, het vruchtje zit wel netjes in de baarmoeder bleek 2 week geleden met een inwendige echo, echter zag de vk verder nog niks dan een dikke slijmlaag.
    Geen bloedverlies gehad, maar ook verder geen symptomen meer.
    iemand hier ervaring mee, raad of tips voor??

groetjes

2. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.550
    526
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Geen ervaring in de zin van snachts wakker worden door de pijn. Wel hoort het bij een prille zwangerschap dat je door het oprekken van de baarmoeder wat ongi-achtige-pijntjes hebt.

Warme kruik op je buik icm paracetamol om het wat draaglijker te maken????

3. kimberley23

29 jun 2012
    10
    0
    0
    NULL
    NULL
    ja warme kruik is wel een goed idee.
    in begin van je zwangerschap zou je op een wolkje moeten zweven,
    maar ik maak me toch de meeste tijd zorgen.
    maar bedankt voor je reactie

4. missiej

missiej Fanatiek lid

25 jan 2012
    1.232
    0
    36
    NULL
    NULL
    heb bij mijn dochter ook van week 3 krampjes gehad... was ook overtuigd ongie te worden.. tot bij 5.1week ik een positieve test had :O ..

5. vondebs

vondebs Bekend lid

16 okt 2009
    684
    0
    0
    Ik heb juist hetzelfde. Morgen ben ik 5 weken zwanger. Al meer dan een week van die menstruatiepijn. Soms is het gewoon zeurderig soms is het echt pijnlijk. Nu al een paar dagen wat minder gehad omdat ik veel gerust en geslapen heb (denk dat bij mij de moeheid al begonnen is) maar als ik wat meer doe of wat meer wandel wordt de pijn soms ook erger. Ik maak me ook het meeste van de tijd zorgen maar we moeten erdoor é dus je kan proberen best zo positief mogelijk te denken. Weet dat het gemakkelijk gezegd is. groetjes

Deel Deze Pagina