Sinds een aantal dagen ben ik continue duizelig. Het is de hele dag een soort licht in mijn hoofd gevoel en als ik opsta mijn hoofd omdraai of een snelle beweging maak een echte duizeling. Ik ken dit dus niet van mijn vorige zwangerschappen. En vind het een heel naar gevoel. Weet ook niet goed wat ik kan doen om er minder/geen last van te hebben. Heb al geprobeerd om verdeeld te eten en bouillon te drinken maar dit lijkt niks uit te maken. Is dit iets wat overgaat of waar ik me zorgen om moet maken?
Ik heb daar soms ook last van vooral op het werk en als ik te druk bezig ben, ik eet dan even een banaan of ander fruit en dan is het bij mij over. mocht toch te onzeker erover zijn kun je altijd je vk bellen voor evt advies
Niets om je zorgen over te maken. Een groot gedele van jouw bloedsomloop gaat nu ook naar jouw baarmoeder. Jouw lichaam moet daar even aan wennen. Zoute dingen eten en drinken kan helpen om jouw bloeddruk wat op te krikken. Hopelijk gaat het snel over.
Het zou ook aan je HB waarde kunnen liggen, dt heb ik in ieder geval wel. Ik zie dan ook ineens wazig en word licht in mijn hoofd. als ze bloed gaan prikken komen ze daar gauw genoeg achter
Bloeddruk laten opmeten, ik heb er ook last van. Mij is verteld dat tijdens de zwangerschap je bloeddruk daalt in het begin. Had vorige week 100/60 en deze week 90/60...als ik rustig doe gaat het wel als ik druk bezig ben wordt ik om de haverklap ligt in me hoofd en wordt het ook zwart voor me ogen
Ik heb dit gevoel ook wel eens. Ik drink inderdaad ook bouillon en zorg dat ik altijd wat kleins te eten bij me heb (sultana, beschuitje met jam, fruit). Soms neem ik ook wel eens wat chips, gewoon omdat er veel zout opzit en ik merk dat me dat goed doet.