Goede morgen, in mijn andere onderwerp ook over deze test maar zou graag willen weten of er ook dames zijn die deze kv 2 voor 5 euro hebben gebruikt. En of jullie binnen 1 minuut vals positief hebben getest? Een dun licht roze lijntje. Inmiddels na een dag lijkt het wel opgedroogd als een penstreepje. Liefs roos
Helaas heb ik dat wel een keer gehad ja. Ik zag het streepje gelijk toen de vloeistof over de test liep. Helaas toch negatief...
Even een aanvulling op mezelf: Wat je (we) beschrijft is natuurlijk niet vals-positief (al is het wel een teleurstelling). Kruitvat testen moeten na 3 minuten afgelezen worden... (en ook dan heb ik wel eens een echte vals-positieve gehad...). Nog even geduld meid. Over 3 dagen kun je officieel testen zie ik...
Vanmorgen getest met kv en die was echt binnen een minuut heel duidelijk. Dus ook geen vaag streepje ofzo.
ik heb het ook 2x meegemaakt, een duidelijke maar lichte roze streep die gelijk verscheen. de vlos zei zwanger, maar dat bleek niet zo te zijn.
Ik heb zelf alleen hele witte testen gehad als er niets was! Wel 2 keer een hele lichte test gehad of meerdere en sommige was t pas te zien na langer dan de 10 minuten waarbinnen je t officieel moet aflezen maar die beide keren weet ik zeker dat er wel een bevruchting was geweest een keer was een vmk. (5 en halve week ong.) andere werd ik een dag na mn nod ongesteld dus dat zie ik meer als te vroeg getest, eigen schuld Naar mijn mening dus nooit vals positief bij kv 2v5! Maar ik zou lekker morgen nog een keer die test doen en kijken of die donkerder wordt (of als je geen geduld hebt straks ) als die wel helemaal wit blijft weet je (helaas) genoeg..
Ik bij kv testen alleen goede positieve of duidelijke negatieve testen gehad. Een pennestreep zou ik altijd als negatief beschouwen onafhankelijk van wanneer hij verschenen is.
Heb je nog getest vandaag? Ik heb zelf ook alleen nog maar witte testen gehad bij negatief (zelfs na een paar dagen bleef het wit) en een streep bij positief. Heb vanmiddag positief getest met kv2v5. Ook een licht streepje, maar ik ga echt uit van positief. Ben alleen een beetje vroeg met testen misschien...
Hoi Meiden, Sorry voor mijn later reactie. Ik heb eergisteren idd opnieuw getest met middag urine. Dacht wel wat vaags te zien maar beschouw heb negatief.. Inmiddels durf ik eventjes niet meer te testen en wacht nog aantal dagen. Van de week de 12e januari heb ik weer rare steken links onder in mijn buik gehad dit voelde ik ook wasschijnlijk tijdens mijn eisprong. Alleen nu niet zo erg. Maar denk dus niet dat het positief uitpakt... Ik wacht nog even af... tot nu toe nog geen andere pijntjes die wijzen op me menstruatie
Veel dames noemen een test vals als ze daarna ongesteld werden. In werkelijkheid was hij niet vals als ie roze was en binnen de tijd kwam, maar heb je een vroege miskraam gehad....Als je niet had getest dacht je dan gewoon dat je ongesteld was geworden. Kruidvat is heel betrouwbaar, heb nooit een valse test gehad...
bedankt voor je reactie Lottie... De test van 11 januari was niet echt postief te noemen om dat het lijntje maar heel dun was.. Maar ik vind het zelf er raar ivm de steken van 12 januari.. Heb sinds dien wel rare dunne doorzichtige achtige afscheiding maarja... Ik weet het allemaal niet, 8)
wou hetzelfde zeggen Al mijn negatieve kruidvat testen ( en heb er wel wat versleten ) waren zelfs nog na 6 dagen omo-wit, zonder indroogstreepjes @ Roos, ik zou vandaag even een nieuw kruidvat testje halen
bij mij was het ook echt geen vmk hoor, ik had die vals posi test namelijk nog voor mijn eisprong!! (waarom ik dan testte? tja je doet weleens rare dingen ) mijn vlos zei ook dat vals posi testen weleens voorkomen. maar bizar is het wel, ik had die kv test namelijk al 100x gebruikt en had het ook nog nooit gezien.
Rond je eisprong moet je ook geen zwangerschapstest doen rond je eisprong kan er idd een streepje op een zwangerschapstest komen, heeft dus niks met valspositief te maken
nee want ik had mijn ei pas 5 dagen later. bovendien heb ik dat specifiek aan de vlos gevraagd, en volgens haar kan een test niet uitslaan op een eisprong.
Ik heb nu ook 2 positieve kruidvat testen liggen, die van eergisteren en de dag ervoor waren en zijn nog steeds spiiiieeeer wit!!! De zwanger en kids test geeft een lijntje maar dat is echt tuurwerk, dus de 2kv5 is wel gevoelig.