Pech

Discussion in 'De lounge' started by babylove26, Jun 11, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Hallo!!

Wij gaan volgende week met de auto naar frankrijk met de auto en ik vroeg me af hoe het zit als je pech krijgt. Wij zijn geen lid van de anwb ofzo maar komen ze wel als je ze belt met pech?

2. Aszz

Aszz Niet meer actief

In onze doorlopende reis verzekering hebben wij ook auto pech mee verzekerd. Inclusief vervangend vervoer.

3. Kinderwens87

Kinderwens87 Fanatiek lid

Aug 31, 2012
    4,175
    1,602
    113
    Female
    Als je de anwb nog moet bellen als je al pech hebt, komen ze wel, maar moet je eerst lid worden en reken maar dat je dan ongeveer 7-10 keer zoveel betaald als nu.. Ooit een keer in deze situatie gezeten, weliswaar gewoon in nederland. Het toch maar anders opgelost.

Heb je een reisverzekering? Anders even kijken wat deze dekt.

4. Crazycat

Crazycat VIP lid

Nov 21, 2009
    8,849
    1
    36
    belgie
    onze beste maat is depaneur.
    en dat word dan lid worden aan de weg
    en dat is meestal veeel duurder dan dat je even een verzekering afsluit

5. Devilschase

Devilschase VIP lid

Dec 1, 2007
    21,155
    8,129
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    Lid worden aan de weg kost 230 euro. Plus dan 85 euro van jaar lidmaatschap.

Je kan ook een pechhulp afsluiten via je verkeersverzekering. Kost vaak iets van 5 euro pm.

6. ria30

ria30 Actief lid

Apr 24, 2011
    170
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Is zeg lid worden, wij hebben vorige jaar pech gehad in italie ook 2 dagen voor vertrek toch maar geregeld en echt super blij dat we het hebben gedaan, ze regelen echt alles voor je vertalen enz
    Fijne vakantie

7. mam1991

mam1991 VIP lid

Jan 17, 2013
    10,071
    2,096
    113
    #7 mam1991, Jun 11, 2015
    Last edited: Jun 11, 2015
    Wij zijn expert wat betreft pech in Frankrijk :D :D

Ik adviseer je echt om een verzekering af te sluiten! Wij stonden dus aan de snelweg en moesten weggesleept worden. Het eerste wat die fransman vroeg; ANWB?????

We zagen later de rekening die vergoed werd door de ANWB.. daar wordt je niet vrolijk van ;) Daar is een jaar lidmaatschap een lachertje bij.. wij zijn voor dat bedrag meer dan 10 jaar verzekerd. En dan heb ik het alleen nog maar over het 2x laten verslepen (van de snelweg naar een dorp en van het dorp naar de garage in Parijs ), de leenauto zit er dan nog niet eens bij.

Als je in Frankrijk pech krijgt langs de snelweg dan komt de ANWB niet langs hè :) dan komt er een frans bedrijf.

8. babylove26

babylove26 Fanatiek lid

Thanks meiden!

We hebben de polis nog eens goed doorgespit en inmiddels een extra dekking voor vervangend vervoer en pechhulp buitenland afgesloten.

Share This Page