ik heb al vanaf ma onwijse pijn rechts onderin me buik en het word alleen maar erger! met lopen en bewegen en ademen en lachen verga ik van de pijn.. en ik ben kotsmisselijk + koorts.. nou ben ik gister naar de dokter geweest omdat ik denk dat het me blinde darm is en ik hoor van andere dat dit echt gevaarlijk kan zijn... maar de dokter geloofde me niet en heeft alleen me urine nagekeke en daar kwam niks uit.. nou word het alleen maar erger, ik ga morgen maar naar een andere dokter.. vind het maar helemaaal niks.. de dokter gaf me echt een beetje het gevoel dat ik me aanstelde terwijl ik duidlijk voel dat er iets niet goed zit...:S wat denken jullie, iemand die dit ook gehad heeft???????????
als ik jou was zou ik vanavond nog naar een huisartsenpost gaan, je hebt niet voor niks koorts hoor, dat is nog nooit ontstaan door aanstelleritis........
Toen mijn blindedarm ontstoken was, kon ik niet meer typen Alleen maar kotsen en kreunen. Bijna net zo erg als bevallen. Maar als je het niet vertrouwd dan moet je gewoon de HAP bellen hoor.
Als jij denkt dat het niet goed zit zou ik als ik jou was inderdaad een second opinion aanvragen. Of vanavond nog naar de huisartsenpost gaan. ( ha ha, 3 keer tegelijk gepost )
Als je zo'n pijn hebt direct de huisartsenpost bellen nu!! Ze moeten een echo maken en bloedprikken om vast te stellen of het gaat om een blindedarm ontsteking
Ik ben onlangs geopereerd aan mijn blinde darm en in het begin kon ik nog wel typen hoor . Pijn werd steeds erger, net als de misselijkheid en het overgeven. Na een tijdje kon ik idd niet meer typen maar alleen nog maar kronkelen van de pijn. Maar bij mij ging het toch sneller dan wat TS hier beschrijft. Op een paar uur tijd verging ik van de pijn. Toch maar even huisarts bellen want koorts is toch vaak een teken van ontsteking, al dan niet van de blinde darm!
@aszz als ik zit of lig valt het mee en is het wel te doen maar dat schijnt normaal te zijn las ik... maar ik ga toch maar bellen kijken wat hun zeggen zit me echt druk te maken kan nooit rustig gaan slapen zo
Dat hielp bij mij niet hoor luuus. Maar gewoon even bellen voor de zekerheid! Laat je weten wat ze zeiden? Enne, veel beterschap!
Hier ook een blindedarm ontsteking gehad die in eerste instantie niet erkend werd. Ben in een weekend tijd toen 3 keer zo naar de huisarst geweest en de 3e keer werd ik eindelijk doorverwezen naar de eerste hulp. Dus zou gewoon weer gaan en je niet zomaar af laten schepen.
Kan het geen ovulatiepijn zijn?Daar kun je ook een enorme pijn van hebben(dan kan ik niet meer lopen van de pijn)ben een paar keer naar dokter geweest, omdat ik dacht aan een blindedarmontsteking, maar was dus ovulatiepijn(heb geen testen nodig om m'n ei te bepalen)
Tja kan zomaar toch een blindedarmontsteking zijn hoor. Niet in alle gevallen verloopt het even acuut volgens mij. Ik heb er denk ik een kleine 2 dagen mee rondgelopen voor ik naar de dokter ging en werd toen doorgestuurd naar het zkh voor een 'dubieuze appendicitis' (met andere woorden huisarts twijfelde) maar hij bleek toch echt ontstoken te zijn hoor! En het deed inderdaad steeds meer pijn. Vooral als je op die plek drukte, rechts onderin. Gewoon weer bellen hoor!
De vader van een vriendin van mij heeft het zelfs helemaal niet gemerkt tot het bijna te laat was. Hij stond toen al op knappen, en hij had niet een uur langer moeten wachten. De mate van pijn is bij iedereen anders. Gewoon zo snel mogelijk gaan!
Vindt zowiezo de reactie van huisartsen soms schrikbarend.. Koorts krijg je niet zomaar, dan is er echt iets in je lichaam wat niet mee wil werken. Mij brachten ze toen met spoed naar het ziekenhuis omdat ze dachten dat het mn blinde darm was maar was een darm daaronder die in een knoop lag, dus ook flinke pijn veroorzaakte. De mate van pijn is inderdaad bij iedereen anders. Laat je nog even weten hoe het is afgelopen? sterkte meis
Ik heb iets gehad wat erop lijkt, ik dacht namelijk ook aan blindedarmontsteking, maar het zat links, dus dat kon niet... Het deed zo'n pijn dat er een ambulance is gekomen, en uiteindelijk bleek ik een cyste van 8x8x8 cm te hebben in mijn eierstok, en die was gaan bewegen. Hierdoor werd mijn eileider afgekneld en dat deed ZEEEEEEEEEEEEEEER. Ben diezelfde avond daar nog aan geopereerd. Die man van de ambulance en zelfs de dokter bij de huisartsenpost vonden dat ik me aanstelde... Niet dus. Wat heb je gedaan? Hoe is het nu met je?
Dat mensen vinden dat je je aanstelt kan ik nooit begrijpen. Jij voelt de pijn hun niet dus vinden ze idd dat je je aansteld, tot hun zelf zo'n pijn krijgen. jeetje dat is een flinke cyste zeg!! ouch! Gelukkig is alles goed gekomen bij je.
Ik weet een trucje, niet fijn maar dat doet een goeie arts ook om te testen of t blindedarmantsteking is Als je rechts onderin in je buik drukt.. even vasthouden en dan plotseling je hand weghalen! Dan moet je opletten wat meer pijn deed.. t drukken of wanneer je hand ineens weg was.. dat was m geloof ik is bij mij al heel vaak gedaan..
Was gisteren wat kort in m'n uitleg. Had er idd nog wel effe bij kunnen vermelden dat niet iedereen evenveel pijn heeft, of dat het bij iedereen even vlug gaat. Dat trukje met de loslaatpijn hielp bij mij trouwens niet. Ik had net meer pijn als ze duwde. Dokters zeiden ook dat ik een heel a-typische blindedarmpatiënt was daardoor. Plus dat hij niet op de normale plek zat maar in het midden. Bewijst maar weer dat het echt bij iedereen anders loopt... Maar hoe is het nou afgelopen? Hopelijk alles ok met je!!!!
bedankt dames voor jullie lieve reacties!! sorry voor mn late reactie, ik ben vanochtend meteen naar een andere huisarts gegaan, de pijn is niet minder geworden. ik probeer echt zo min mogelijk te doen want echt bij alles wat ik doe word het erger.. maar deze dokter dacht ook niet dat het me blindedarm was omdat deze meer naar onderen zit zei ze. zei denkt dat het galstenen zijn. mijn lever was ook weer iets te groot maar dat is vaker voorgekomen na de geboorte van me dochter (ivm met het HELLP). dinsdag heb ik de echo dus ik ben benieuwd. ze zei wel dat als de pijn erger werd ik weer meteen terug moet komen.
Gelukkig dat de andere dokter je wel serieus neemt Luus! Maar zoals ik al zei, mijn blinde darm zat ook niet op de "normale" plaats en ze dachten eerst dat ik een cyste had of BBZ. Maar goed, met een echo zullen ze er wel achter komen wat het is! Hopelijk niks te erg! Wel nog lang wachten tot dinsdag?! Veel beterschap meid!
daar was ik ook blij om bereke deze dokter was een stuk vriendelijker. en ze was er behoorlijk zeker van dat het me blinde darm niet was dus ik vertouw maar op haar. indd nog lang wachten toen ik belde voor een afspraak zeiden ze eerst dat het wel 2 weken zou duren voordat er plek zou zijn. maar gelukkig hadden ze nog een plekje voor di!