Hier ook iemand 5 mei uitbundig gevierd? Gisteren is mn zoontje voor het eerst gaan slapen bij oma haha( 9 mnd ) en zijn wij hier in wageningen naar het bevrijdingsfestival gegaan. Was ontzettend leuk er weer ff uit te zijn. Heb zelfs staan hakken op de muziek van paul elstak hahaha. Klein jeugdsentiment! Nu blaren en een kater rijker maar een erg leuke dag gehad en zo de kids weer ophalen.
Wij hebben niet veel gedaan wat bevrijdingsdag betreft overdag regende het hier en in de avond hadden we een etentje Fijn dat je zo genoten hebt!!Heerlijk hè om je soms even te laten gaan Fijne dag nog !!
Een paar jaar terug ging ik steevast ieder jaar naar het bevrijdingsfestival in Haarlem, maar ik heb geen zin meer in die drukte. Bovendien vond ik het weer ook niet al te best... Je hebt festivals gehad waarbij je op een kleedje in het zonnetje kon genieten van deze dag en de muziek e.c., maar om continue met een plu of regenponcho in de aanslag te staan... Mwah. Kon overigens wel mooi meegenieten van het festival hier achter in het park. Kon het niet zien, maar duidelijk horen...
Geen bevrijdingsdag gevierd. Wel iets anders (net als hier eerder genoemd) onze kleine man werd 2! Mijn weeen begonnen ongeveer tegelijk met de damschreeuwer
De bevrijdingsfestivals is deze oma een beetje ontgroeid - ging in bovenbouw vwo en op de uni vaak wel ff kijken... Boodschappen gedaan en op visite geweest gister
haha deze oma is het ook een beetje ontgroeid. Ik ben er wel eens geweest toen ik nog op school zat... maar nu kom ik er niet meer ik word oud hahaha