hallo, Ik heb zojuist bij de bakker een broodje kip gegeten. Gegrilde koude kip wel te verstaan. Nu lees ik dat dat helemaal niet mag ivm listeria???? Ik let zo goed op alles, maar dit wist ik echt niet? Wist iemand dit? Of valt het wel mee?
Zolang de kip gewoon gaar was is dr niks aan het handje. Adem in adem uit. Rauwe producten niet nemen. Niet roken en niet drinken. Dan komt t goed
Ik verbaas me keer op keer weer over dit soort topics en waar mensen bang voor zijn qua eten... Gegrilde kip is toch niet rauw? Of verdenk je de winkelier ervan dat ie niet goed omgaat met z’n etenswaren? Moet niet gekker worden. Aan de toon te zien waarop je dit schrijft ben in banger voor de stress die je je baby nu aan het bezorgen bent dan dat broodje.
Wat een klote reacties staan er tussen. Je hoeft niet te reageren he.. Ts ik zou me idd geen zorgen maken.
Als je iets grilt, dan verhit je het toch? Gegrilde kip is dus niet meer rauw. Het maakt niet uit of je het daarna koud eet. Koud en rauw is niet hetzelfde.
Van rauwe kip worden ALLE mensen ziek, je mag rauwe kip NOOIT eten dus. Niet alleen als je zwanger bent. Gegrilde kip is gewoon gegaard, dus je moet je echt geen zorgen maken. Wat hierboven ook al werd gezegd, rook niet, drink niet, eet geen rauwe vleeswaren en let op met fruit en groente goed wassen. En geniet een beetje!