Hoi, Ik heb de laatste tijd erg vaak een doof en pijnlijk gevoel in mijn been en soms in mijn arm. net alsof je been / arm slaapt. Weet iemand hoe dit kan? Wat kun je er aan doen. Het gevoel in mijn been heb ik ook erg vaak 's ochtends na het opstaan. Alvast bedankt voor de reacties
Hi, ik heb dit ook bij mijn bovenbeen. Alsof de huid een beetje verdoofd is. Ik heb het aan mijn vk gevraagd volgens haar was het niet iets om me druk over te maken. Je houdt meer vocht vast waardoor bepaalde zenuwen onder je huid een beetje verdoofd aanvoelen. Waarschijnlijk heb je het zelfde. Ze adviseerde me het af en toe te masseren en onder de douche te houden met afwisselde koud en warmwaterstraal zodat de bloedsomloop beter op gang komt daar.
Hoi! Ik heb ook vaak een doof gevoel in mijn rechter bovenbeen als ik 's nachts/'s ochtends wakker word. Volgens mijn vk en fysio drukt de beeb op mijn ruggengraat als ik op mijn rug lig. Ik zorg er nu voor dat ik niet meer op mijn rug kan rollen als ik slaap. Gewoon een kussen in mn rug