waar koop jij je sport (fitness) kleding?

Discussie in 'De lounge' gestart door blijzwanger, 16 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik ben op zoek naar leuke sportkleding maar ik zie in de sportwinkels bijna alleen maar saaie dingen hangen! weten jullie nog leuke (web) shops/ merken?

2. p1982

p1982 Niet meer actief

Vorige week bij de lidl

3. Becky8

Becky8 Lid

18 jun 2012
    78
    0
    6
    NULL
    NULL
    hunkemoller

4. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    kellersport online.. in de sale scoor je daar een paar adipure trainingsschoenen voor 40 terwijl ze bij adidas online dan nog 110 zijn :p

Ik heb een adidas outfit zwart met rose strepen ( ipv 3 witte strepen :p)

5. Miss Mac

Miss Mac Fanatiek lid

21 jun 2013
    2.006
    0
    0
    deze schoenen heb ik, en zulke broek ( alleen dan geen legging model zoals op de foto, maar wel een 'strak' model)

6. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Ik vind dat H&M best leuke sportkleding heeft :)

7. Imensa

Imensa Niet meer actief

Ik heb wat broeken bij de h&m gekocht. Maar pak nu vaak gewone dikkere leggings met een leuk printje.

8. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik heb vandaag deze schoenen gekocht, en daar zoek ik dus een leuke outfit bij (ze zijn neon geel, lijkt op de foto meer wat groenig)

ik heb bij de h&m inderdaad al een outfit gekocht van de week maar ik wil graag nog een outfitje voor de afwisseling (anders blijf ik wassen) en ik zag verder niks bijzonders hangen.. :)

9. BabyFG

BabyFG VIP lid

20 feb 2012
    9.071
    1.917
    113
    omgeving Rotterdam
    Bij de h&m zag ik gister fluorescerende sporttops :D

10. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    thuis sport ik ook in leggings maar ik ga sinds deze week naar de sportschool en mn vriend vind het niet zo top als ik dan leggings draag :p

11. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ja klopt! die heb ik in t oranje! ik hou van die opvallende dingen maar verder hadden ze alleen roze bij mijn h&m.. welke kleuren zag jij?

12. Imensa

Imensa Niet meer actief

Hoezo dat? Heb je slechte kwaliteit, dat het doorschijnt of iets?

Degene met prints schijnen niet door.

13. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    nee naar mijn idee niet, maar daar zie je alles wel extra goed in dus ik snap op zich wel dat hij dat minder vind. waar haal jij je leggings dan? ik heb een hele fijne van h&m met flexibele band die ook wel voor een sportlegging door kan maar die kan ik niet meer vinden..

14. Smnee

Smnee Niet meer actief

Ik heb een zwarte legging van Adidas, en een zwarte en grijze broek van le coq.
    Shirts altijd van h&m of net wat ik in de kast nog heb hangen. Ik doe ook sh'bam en dan hoeft het niet allemaal zo strak ;)
    Ik wil alleen nog een leuk kort broekje, straks de h&m maar inn de gaten houden.

15. Imensa

Imensa Niet meer actief

Dat zie je ook in een strakke broek van bvb de h&m of moet je een slobberbroek van hem aan.

Ik loop er vaak gewoon tegen aan. Als het stofje goed aanvoeld neem ik hem mee. Zijn niet persee speciaal voor sport en haal ze niet bij bepaalde winkels

Asos heeft wel leuke dingen.

16. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ik moet niks van hem hoor, ik ben de laatste die iets niet aan zou trekken omdat het niet 'mag' maar de leggings die ik heb gaan echt tussen mn kont zitten.. ik zou zegmaar in mn nakie kunnen lopen (ook al schijnen ze niet door en zie je bijv. mn poes dus niet écht zitten, maar wel de omtrek zegmaar :p) en dan wordt je dus aangestaard tijdens het trainen, dat vind ik zelf ook ongemakkelijk:)

maargoed dan loop ik er vast ook vanzelf wel weer tegenaan. :) asos hou ik sowieso van!

17. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ze hebben nu best leuke shorts bij h&m! :) sh'bam, wat is dat? klinkt leuk.. sh'BAMM :D

18. Smnee

Smnee Niet meer actief

19. Marnat

Marnat VIP lid

10 aug 2009
    29.821
    3
    38
    Vrouw
    Medewerker Thuiszorg
    Groningen
    #19 Marnat, 16 mrt 2014
    Laatst bewerkt: 16 mrt 2014
    Wij hebben voor hart lopen ieder een trainings- broek bij aldi gekocht twee week terug.
    Thuis draag ik gewoon joggingbroek abra bh .

20. blijzwanger

blijzwanger Fanatiek lid

19 jan 2014
    1.832
    35
    48
    Utrecht
    ohh een soort van zumba? leuk :) nee ik doe geen groepslessen, doe nu alleen maar cardio en krachttraining (doe liever mn eigen ding met mn muziekje in mn oren.. alleeeen op de wereld :p)

Deel Deze Pagina