Een oproep voor alle combineer-de-namen-talenten hier Mijn man wil onze zoon graag met zijn 2e naam vernoemen (naar opa's/vader) Op zich prima maar de namen zoals ze zijn vind ik echt niet mooi en we willen maar 2 namen geven. Ik probeer dus een combinatie te maken van de namen Cornelis, Willem en Ferdinand. In ieder geval moeten de namen Cornelis en Ferdinand gecombineerd zijn, Willem erbij zou fijn zijn. Hebben jullie ideeen hoe deze namen te combineren zijn tot 1 naam?? De lengte enz maakt niet uit..een combi verzinnen zou ik al heel knap vinden
Ik vind dat de namen wel herkenbaar moeten blijven. Te veel gehussel met letters vind ik echt geen vernoemen. Ik zou dus kiezen voor iets als : Corwinand Wilconand Voor mij zijn de 3 namen hierin duidelijk herkenbaar en ik neem aan dat de tweede naam niet dagelijks genoemd gaat worden. Het is 'maar' de tweede naam.
Codi Ferri Ferdi Wesli Warner Lennon Werner William Lars Remco Dennis Rowan Roan Renee De namen die ik hierboven schrijf die eindigen op een i zou ik persoonlijk zelf met de y schrijven . Dit zijn namen die ik uit de bovenstaande namen kan halen
Fijn dat jullie meedenken! Staan leuke ideeen tussen. Gehussel met letters is niet erg. Voor Cornelis had ik Rens en Niels bedacht maar die werken niet in combi met andere namen. Moeilijk hoor!
met 3 opa's wordt lastig, maar van Ferdinand en Cornelis zou je nog Ferris, Arco of Dico kunnen maken.
En van de 3 namen een 2 namige naam maken!? Zo dat klinkt niet echt nederlands maar goed.. ik bedoel zoiets als gert-jan of jan-willem, met een streepje er tussen.. Cornand-Wim Fedor-Wilco Wilco-Ferry Wim-Dico
Hoi, wij hadden bij ons zoontje het zelfde dilemma. Vernoemen naar 4 mensen. Uiteindelijk hebben we ervoor gekozen de 4 roepnamen te gebruiken in 1 naam. Nu heet ons zoontje e.rik (2e naam) misschien is zoiets voor jullie ook een optie? Veel succes in ieder geval met puzzelen. Groetjes