Af en toe licht in m'n hoofd

Discussion in 'Zwangerschap' started by CreaLinda, Apr 19, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Nou ja de titel zegt het al.
    Is dat normaal? En wat doe je ertegen. Zowel iets zoets als iets zouts helpt niet echt.

Linda

2. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    haj meid,, dat komt vaak voor
    bij zwangeren vrouwen :)..
    gewoon niet te snel opstaan,
    en genoeg eten,,

3. mercedes

mercedes Fanatiek lid

Nov 8, 2005
    1,608
    0
    0
    ergens in Limburg
    Ik heb hier ook last van, als ik opsta uit een stoel of uit bed. Ik moet echt rustig aan doen.

4. Duveldraakje22

Duveldraakje22 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,674
    2
    0
    Heerlijk voor mn kleine meiden zorgen!
    Vught
    Laat anders effe je bloed controleren. Kan zijn dat je Hb te laag is.

Liefs,
    Duveldraakje

5. laatje

laatje Fanatiek lid

Nov 5, 2006
    1,058
    0
    0
    Schoonhoven
    Hb kan inderdaad laag zijn, maar hoeft niet. Ik ben al weken licht in mijn hoofd en erg duizelig. Hb was prima.. Zal er wel gewoon bij horen.. die hormonen he?

6. Lintje

Lintje VIP lid

Oct 9, 2006
    6,218
    1,423
    113
    Nederland
    Goed brood eten, ipv 3x een maaltijd, 6x een kleinere maaltijd, veel drinken en voldoende rustpauzes. Je lichaam zegt wat sneller HOOOO!

7. Mama007

Mama007 Niet meer actief

Ik heb ook een aantal keren per dag dat ik me licht in mijn hoofd voel. Ik heb mijn HB al laten checken maar die was dik in orde 7.4 was de waarde!
    Ik neem het maar voor lief en denk dat het bij de zwangerschap hoort. Het gaat bij mij vaak gecombineerd met knallende hoofdpijn ook erg vervelend!
    Sterkte ermee!

8. Jollie

Jollie Fanatiek lid

Jun 5, 2006
    1,434
    0
    0
    hoort bij je zwangerschap.. je groeiende baarmoeder drukt tegen de aders van je benen aan. hierdoor is de bloedtoevoer naar je hersenen niet optimaal, waardoor je wat duizelig wordt.

liefs jollie

9. CreaLinda

CreaLinda Bekend lid

Mar 31, 2007
    918
    0
    0
    Juf
    Nootdorp
    Gelukkig hoort het erbij. Toch best eng.

Linda

10. MamaDenise

MamaDenise Fanatiek lid

Jan 21, 2006
    3,478
    1
    0
    Oosterhout(nb)
    ik had dat ook regelmatig in de zwangerschap van Lieve.
    hoort er allemaal bij.
    ik had altijd dextro bij me voor het geval ik ineens dizzy werd of licht in mn hoofd.
    werkte wel!

11. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Ik heb het helaas de hele zwangerschap door gehad. Mijn HB was erg laag en ik had een hele lage bloeddruk.

12. Lindy

Lindy VIP lid

Jan 16, 2007
    5,390
    1
    36
    ben fulltime mama
    NOu meiden weet hoe het kwam hoor,,
    ben hardstikke zwanger hihi :)

13. zwangie

zwangie Actief lid

Apr 9, 2007
    127
    0
    0
    Hoi Lindy,

Ik had er de eerste vier maanden of zo last van. Wat ik (op aanraden van de verloskundige) deed was (terwijl ik mij goed vasthield aan iets stevigs) een paar diepe kniebuigingen doen. Eigelijk gewoon een paar keer langzaam op je hurken gaan zitten. Het hielp bij mij heel goed. Wat trouwens ook wel eens hielp (bijv. voor als je in een winkel staat of zo en geen zin hebt om een "show" te moeten geven) was een paar keer met m'n hak tegen m'n bil doen terwijl ik stond.
    Succes!

14. Nex

Nex Fanatiek lid

Dec 5, 2006
    1,553
    0
    0
    Gelderland
    Dat door de hurken zakken hielp bij mij ook altijd voor ik zwanger was dan kon ik weer gewoon door met assisteren (dus lang staan).
    Maar sinds een maand kan ik dus helemaal niet meer lang staan, kniebuigingen of niet... Het helpt ook totaal niet of ik heel goed of heel slecht gegeten heb van tevoren. Ik wordt er nu ook een beetje radeloos van want ik viel bijna flauw afgelopen vrijdag. Als iemand nog meer tips heeft hoor ik ze graag!

Share This Page