Bloed 11 dpo????

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door apie3, 5 feb 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Wat moet ik hiermee?
    Vandaag bij het afvegen bloedverlies! Roze, met slijm waar wat bloed inzat. Is nu 2 uur geleden, en het was ook gelijk weer weg.
    Te vroeg voor een menstruatie, en een beetje laat voor een innesteling?
    Stel (ik blijf hopen :)) dat het een innesteling is,cq een door nesteling is, dan is er nog te weinig hcg aangemaakt voor een test toch?!
    Heb er 2 gedaan, gisteren en vandaag van babyboom, die zijn negatief. Houd ik ze tegen het licht aan, dan zie ik bij beiden wel een 2e streepje. Heb deze nog nooit gebruikt, dus weet niet hoe of wat dat betekend bij deze testen...

Help mij uit mijn droom, of praat me goede moed in! Ik wordt hier gek van!!

Groetjes apie3

2. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Helemaal niemand met ervaringen???

@ Debster84 Thanks... Mail je morgen ff terug. Vanavond feessie!
    Enneuh... Lekker liggen!

3. eppo84

eppo84 Lid

10 jan 2011
    28
    0
    1
    NULL
    NULL
    Weet niet hoe zeker jij bent van je cyclus, maar ik had deze maand ook een cyclus van maar 25 dagen waardoor ik dus 11 dpo begon met mijn ongesteldheid.
    Bij mij was het mijn eerste cyclus na het stoppen met de pil, dus weet nog niet helemaal hoe deze gaat lopen.

4. mw21

mw21 VIP lid

24 okt 2010
    5.173
    168
    63
    Zorg
    't Westen
    Als die nu innestelt dan zal testen denk ik te vroeg zijn...

Kan alle kanten op! Maar dat weet je zelf ook wel maar wil je niet horen haha

5. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Ben er eigenlijk vrij zeker van dat mijn eisprong 11 dagen geleden heeft plaats gevonde, en dat ik een cyclus van 28 dagen heb. Althans normaal gesproken... Kan altijd 2 kanten op, maar er is maar 1 goeie kant hahah!
    Baal er nog steeds een beetje van. Heb verder geen druppel meer bespeurd gelukkig, maar weet nog steeds niet wat ik ervan denken moet. Zou het een innesteling zijn, dan nog minimaal 1 week 'verwijderd' van een positieve test denk ik?
    Tenzij ik natuurlijk alsnog ongesteld wordt de komende dagen.....
    Sjonge jonge... tis zo af en toe maar een ellende he ;)

6. xxPetra

xxPetra Niet meer actief

Ik zie hieronder dat je over 3 dagen kan testen dus ik zou, als je dan nog niet ongesteld ben, gewoon testen. mocht die negatief zijn en je bent nog steeds niet ongesteld dan kan je altijd nog een paar daagjes wachten!

7. Jippie

Jippie VIP lid

3 feb 2007
    11.784
    776
    113
    Bij mij is dat altijd een voorteken van een naderende menstruatie, helaas...

8. apie3

apie3 Fanatiek lid

10 jan 2011
    1.815
    0
    0
    directeur aan huis
    Noord brabant
    Tja... Ik mag weer door naar de volgende ronde! Vannacht heeft het alsnog doorgezet. Heb nu ook heel erge buikkrampen, dus dit kan niet meer goed komen!
    Bedankt voor het meelezen, en nieuwe ronde nieuwe kansen!!!!

9. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hey jammer Apie, volgende ronde hopelijk beter bericht!

Deel Deze Pagina