Bloed, ben bang....

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door chellie, 30 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Karien

    Karien Actief lid

    16 sep 2008
    136
    0
    0
    Pedagogisch begeleidster
    Ik heb met 13 weken heel veel bloed verloren. Meteen naar het ziekenhuis gegaan (we waren vlakbij) daar hebben ze meteen vk gebeld. Ze heeft toen ze kwam meteen naar hartje geluisterd alles was gelukkig goed!

    De dag erna weer veel bloed verloren vk weer gebeld kwam weer meteen weer goede hartslag van de kleine.

    Ik mocht de maandag erop meteen voor een echo alles was super met de kleine! Bleek een wondje te zijn aan de binnenkant van mijn vagina.

    Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat en dat de angst voor niks is!
    Snap alleen niet waarom je niet meteen de vk belt? Die kan een echo doen of je doorsturen voor een echo. Waarom in onzekerheid blijven zitten als dat niet nodig is?
     
  2. moni

    moni Actief lid

    3 dec 2005
    127
    1
    0
    Ik ben met de zwangerschap van ons eerste kindje ook in het begin bloed verloren en ben hiervoor 2x naar de verloskundige gegaan.
    Toen was alles goed. Ik wacht het nu gewoon af tot woensdag.
     
  3. chellie

    chellie Lid

    26 nov 2008
    30
    0
    0
    Omdat ik in Ffrankrijk woon en alles anders werkt en ook omdat ik nu niet bloed, ga ik niet meteen naar de vk, ze kunnen immers bij 5 weken geen hartje zien op de echo.
    Mocht er weer bloed komen, bel ik meteen de dokter.

    Moni, nee, nog geen bloed, wel zo nu en dan een heel klein vlekje roze/bruin in mijn inlegkruisje, we blijven duimen, ik hoop dat jij ook geen bloed meer te zien krijgt, pas over een maand of acht, mag je dat zien :)

    Liefs
     
  4. miriam24

    miriam24 Actief lid

    16 nov 2008
    179
    0
    0
    overijssel
    dat klopt dat een vk dat niet ziet

    maar een gyn..kan het met een inwendige echo wel zien

    jij en alle anderen wat bloed verliezen heel veel sterkte en hopelijk is het niets ergs

    liefs
     
  5. ccwomen

    ccwomen Fanatiek lid

    11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik ook vanavond wat bloed verloren helder rood....maar nu niet meer, heb vk gebeld en mocht ik me ongerust blijven maken mag ik morgen ochtend terug bellen voor evt een echo
     
  6. bamjolan

    bamjolan VIP lid

    7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik heb met 10 week heel erg gevloeid, leek wel zwaar ongesteld en ook met krampen.
    Echter was er niks met mn kindje.
    Inmiddels 24wk.
     

Deel Deze Pagina