Hoi, Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven... Ik ben op dit moment 7 weken en 3 dagen zwanger. Sinds gisteravond heb ik last van wat bloedverlies. Ik maak me hier grote zorgen om. Dit omdat ik vanaf het begin al maar heel weinig "kwaaltjes" heb. Alleen wat hoofdpijn. Zo ook gisteren. De hoofdpijn is nu wel weer gezakt maar het bloedverlies is er nog steeds. Ik voel me vandaag ook niet echt fit. beetje bibberig. overigens heb ik geen buikpijn... Ik heb op 24 okt. posotief getest... Is het verstandig om hier even de gyn. te bellen? Ik hoor het graag van je... En als je meer info wilt hoor ik het ook graag...
Hoi Desiree, heb je er ook buikkrampen bij? een beetje bloedverlies kan zeker bij een jonge zwangerschap horen, ook een paar dagen achter elkaar, zolang het niet als een menstruatie wordt en de buikkrampen uitblijven. Dan is de kans het grootste dat het goed zit, ook al heb je bijna geen klachten, want dat zegt niets over het wel of niet goed zitten van de zwangerschap. Je kunt voor de zekerheid best de gyn bellen, wellicht kom je in aanmerking voor een vroege echo, maar dat is aan hem/haar. Je kunt morgen altijd even informeren. Groetjes BRigitte
Dank je wel voor je antwoord... Nee ik heb geen buikkrampen. Het bloed niet zoals een menstruatie maar schrok er wel van toen ik het ontdekte.. Ik ga zeker even bellen met de Gyn. Tnx Liefs Desiree
Kleine bloedstolsteltjes zijn over het algemeen ook nog niet erg, maar het moet niet meer worden. Blijft wel onzeker natuurlijk, maar het klinkt nog steeds niet echt ernstig. Wordt het erger, gewoon even de vk bellen hoor, is geen probleem. Ik duim met je mee hoor.
Dank je wel voor je snelle reactie... Ik ga morgen gelijk even bellen voor de zekerheid... Ik laat het weten hoe het afloop en bedankt voor het duimen
Helaas heb ik een slechte mededeling... Het vruchtje is niet meer in leven sinds 5 weken en 6 dagen... Mijn lichaam is dus nu bezig met een miskraam Het is dus waar ik al bang voor was.... Liefs Desiree
Wat vervelend voor je zeg, is je gevoel toch goed geweest helaas. Wat bloedverlies hoort er over het algemeen toch wel bij, maar soms is het toch ook een teken dat het niet goed zit... Sterkte komende tijd. Groetjes Brigitte