Bloed bij 7 weken zwangerschap...

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door DesireeK, 8 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Hoi,

(Deze vraag heb ik ook aan de verloskundige gevraagd, maar nog geen antwoord ontvangen. Ben benieuwd naar de algemene reacties)

Ik hoop dat jullie mij een antwoord kunnen geven...

Ik ben op dit moment 7 weken en 3 dagen zwanger. Sinds gisteravond heb ik last van wat bloedverlies. Ik maak me hier grote zorgen om.
    Dit omdat ik vanaf het begin al maar heel weinig "kwaaltjes" heb. Alleen wat hoofdpijn. Zo ook gisteren. De hoofdpijn is nu wel weer gezakt maar het bloedverlies is er nog steeds. Ik voel me vandaag ook niet echt fit. beetje bibberig. overigens heb ik geen buikpijn...
    Ik heb op 24 okt. positief getest...

Is het verstandig om hier even de gyn. te bellen?

Ik hoor het graag van je...
    En als je meer info wilt hoor ik het ook graag...

2. Niet meer actief

als je het niet vertrouwd gewoon bellen!ook voor je eigen gemoedsrust!liefs

3. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Zolang het geen helderrood bloed is en je geen buikpijn hebt, is er niks aan de hand.
    Er zijn genoeg dames die ook nog bloeden tijdens hun zw-schap!

Maar de vlos bellen kan geen kwaad, voor je gemoedsrust gewoon even doen ;)

4. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Ik heb helaas precies hetzelfde. Het is niet met plassen en soms maar bij het afvegen. Maak me ook erg ongerust, ook omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad met 5 weken.
    Het is ook lichtroze/bruin, geen rood (heel af en toe iets erdoor heen). Heb ook geen buikkrampen. Heb ook heel weinig kwaaltjes. Wordt er erg onzeker van.

Wanneer heb je je echo?

Liefs Jojoba

5. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Hoi Jojoba,

We zijn precies even ver zie ik :)
    Ik heb inmiddels het ziekenhuis even gebeld. Die vertelde dat het heel vaak voorkomt in deze periode van de zwangerschap. Ik heb het nooit eerder gehad.
    Als het woensdag niet over is ook al is het wel minder dan moet ik terug bellen. Ook als ik er buikpijn bij krijg moet ik gelijk bellen...

Mij maakt het ook heel er onzeker.
    Ik heb op 21 nov pas de eerste echo

6. bamjolan

bamjolan VIP lid

7 mei 2008
    8.138
    0
    36
    Vrouw
    Moeder
    Den Haag
    Ik zou gewoon even bellen joh!

Ik begon met week 10 heftig te vloeien en inmiddels alweer 21 weken zwanger... :)

7. Jojoba27

Jojoba27 Niet meer actief

Ik heb morgen mijn eerste echo, godzijdank.. Ben erg zenuwachtig. 21 november is nog best lang wachten als je zo in onzekerheid zit.

8. Niet meer actief

@desiree:
    fijn dat je toch even gebeld hebt!neemt misschien iets de onzekerheid weg.ik heb bijv best last gehad afgelopen week van behoorlijke buikkrampen,werd ik ook onzeker door!maar heb nu ook gelezen dat meerder dames er last van hebben gehad!en ik moet ongeveer net zo lang w8en op de echo als jij ,ik moet de 24e!wel leuk dat we gelijk lopen!

9. speransa

speransa Actief lid

30 okt 2008
    333
    0
    16
    Amsterdam
    Hoi dames

Ik heb en maak nog steeds het zelfde mee

Ik vloei helder rood,donkerrood en bruin .zonder krampen of buikpijn wel af en toe een steek ,maar heb toen gebeld voor een echo en heb die toen ook gekregen,ik was toen 6.5 week en kon het hartje mooi zien kloppen en het zag er allemaal goed uit.
    Ik heb aankomende donderdag me 2de echo afspraak.
    Ik wil hier mee alleen maar zeggen dat bloeden niet meteen het ergste hoeft te zijn.
    Ik bloed nu nog steeds ,maar zolang ik geen krampen krijg of stolsels hou ik me vast aan me 1 ste echo.
    Gewoon bellen naar de gyn of huisdokter als je het niet vertrouwd en er op staan dat ze een echo maken

Veel succes

Speransa

10. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.194
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    Desiree: kan je niet bellen morgen of je misschien je echo wat eerder kan krijgen? Neem aan dat ze het wel zullen begrijpen dat je heel erg in onzekerheid zit.

Succes in ieder geval.

gr vruchtje

11. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Oh das wel beter ja morgen al een echo.. 21 nov is zeker nog erg ver weg... als ik me onzekerheid niet kwijt raak van de week bel ik gewoon weer en vraag ik ook om een echo...

@mell30: oeh jij moet nog langer wachten dan ik... Ja zeker leuk :) weer 1 even ver :)

@speransa: Tnx voor je berichtje.. Is altijd prettig te horen. Zoals ik al eerder schreef ga ik van de week bellen als de onzekerheid en het bloeden blijft...

@vruchtje24: ja ik neem aan dat ze het wel zullen begrijpen ja... Je schrikt er toch behoorlijk van als het je overkomt...

Liefs Desiree

12. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Ik heb in de 7e week zwangerschap een volledige week flink veel helderrood bloedverlies gehad. De schrik zat er goed in..... Het bloedverlies heeft de hele zwangerschap aangehouden en ik heb inmiddels een prachtige zoon van 6 maand.

Het komt dus vaker voor ,maar als je het niet vertouwd ,gewoon vragen of je niet alvast een echo mag.

13. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Ik heb vanmorgen weer gebeld... Ik heb nu om 11.45 uur een afspraak met de Gyn. Ik had namelijk gisteren ook nog eens bloedstolseltjes erbij...

Ik hou jullie op de hoogte...

14. Sjaam

Sjaam Fanatiek lid

18 jun 2008
    1.112
    0
    36
    Zuid Holland
    Succes.. ik hoop dat alles goed gaat en er niks aan de hand is.

15. wonderteam

wonderteam Niet meer actief

Veel sterkte en ik hoop echt dat alles goed is!

16. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Dank jullie wel voor de lieve berichtjes...

17. Snowwie28

Snowwie28 Lid

10 okt 2008
    54
    0
    0
    Ik zal voor je duimen

Liefs
    Snowwie

18. knuffie 23

knuffie 23 Bekend lid

17 jun 2008
    731
    0
    0
    hoi

ik heb ook bloedverlies gehad
    iedereen in me omgeving zei dat het niks was

maar ik werd er niet rustig op dus heb ik gewoon de gyn gebeld nou voor me eigen gemoetsrust mocht ik direct komen
    en idd was niks aan de had ze (weten nie of het een zij word maar praat makkelkijk) had het helemaal druk met bewegen en het hartje klopte prima
    dus als je het niet vertrouwd gewoon bellen al is het dus alleen maar voor jezelf
    want stress heb je ook niks aan

19. poohbear226

poohbear226 VIP lid

12 feb 2007
    9.547
    2
    0
    pillenboer
    zuid holland
    ik had in week 9 en 10 in totaal 4x rood bloedverlies mey afvegen. Ook geen buikpijn of stolsels gehad en gelukkig is de kleine blijven zitten. Maar elke keer als ik het had raakte ik echt in paniek!

20. DesireeK

DesireeK Actief lid

26 okt 2008
    483
    0
    0
    Den Haag
    Bedankt voor al jullie lieve berichten...

Helaas heb ik een slechte mededeling...

Het vruchtje is niet meer in leven sinds 5 weken en 6 dagen... Mijn lichaam is dus nu bezig met een miskraam :cry:

Het is dus waar ik al bang voor was....

Liefs Desiree

Deel Deze Pagina