Oh Desiree, sterkte joh... Erg vervelend. Hopelijk ben je snel weer zwanger... Hier ook bezig met mijn tweede miskraam. Heb nu dus 2 miskramen achter elkaar gehad. Vanmorgen op de echo was er nog wel een vruchtje te zien, maar ook met 5+ weken gestopt. Liefs Jojoba
Jeetje meis wat erg om te lezen... Ik had nog zo gehoopt dat jij met goed nieuws zou komen... Heel veel sterkte en ik hoop dat jij ook weer snel zwanger bent en dat het nu goed gaat komen... *dikke knuffel* liefs Desiree
Zonder er al teveel last te hebben gehad is het vruchtje er gister uitgekomen... Ik heb dinsdag wel een beetje buikpijn gehad maar daarna niet meer... Gister zat het ineens op mijn toiletpapier Ik voel me nu zooo leeg en weer meer verdrietig... Maar ik ben aan de ene kant wel blij dat het er vanzelf is afgekomen...
Hallo allemaal! Ik heb het zelfde word er ook geke van. Ik ben 7 weken zwanger Maandag op mijn werk bloed verloren denk 3 grote druppels. Dinsdag bruin/rood nu helemaal niks meer .zo schoon als wat. Geen buikpijn geen krampen en voel me absoluut zwanger. didnsdag echo maar ben zo bang april ben ik gecureteerd!